Sadeln

Vet att det kanske blir lite mycket tjat om min sadel men eftersom flera undrar osv så tar jag det igen.
Jag säljer sadeln pågrund av att sadelutprovaren var oseriös, så den passade aldrig helt hundra från första början. Orianda har ett väldigt kort sadelläge,  vilket gör att hästens djupaste punkt och sadelns djupaste punkt inte möts. Detta är givetvis jättetråkigt för mig då jag verkligen gillar sadeln annars, supersnygg och av jättebra kvalité.
Hoppsadeln är en Prestige Arezzo D i dubbelt läder av kalvskinn. Ullstoppad med GG paneler för hästar med lite rakare rygg.
Sadeln är endast använd ca 7-8 månader och är köpt ny för 1 år sedan, kvitton etc finns. 17 tum 36 bomvidd, den går att värma om. Det är livstidsgaranti på bommen.
Sadeln är pedantskött och i otroligt fint skick. Finns inga repor annat.
Nypris ca 24 000 kr värderad till 20 000 kr av Amerigos sadelutprovare. Säljes för 17 500 kr!
Sadeln finns i Skene men jag kan även åka med den till de närmsta städerna som Borås, Göteborg, Kungsbacka. Varberg, jag lånar dock ej ut den utan att jag är med. Är du intresserad maila då jag helst inte vill lägga ut mitt nummer i bloggen [email protected]







Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

fasen vad snygg sadel =)

2010-12-01 @ 19:13:15
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0