Årets utbud

Fick en fråga som löd:
Hur tyckte du utbudet var på mässan i år?
Svar:
Jag tyckte utbudet var bra, dock inte så mycket riktiga fynd men det är klart söndagen är alltid störst chans att fynda. Jag tyckte mässan kändes mindre detta året än förra men de flesta nya produkter som kommit den senaste tiden som tex Veredus stövlarna, Soft´up stigbyglarna  från Freejumpsystem och GPAs nya ridbyxor fanns där så det var kul. Som vanligt är det omöjligt att hitta Horseware utetäcken det är lite synd. Det känns som det blir mindre och mindre "skit" på mässan och mer kvalité överlag inte i klass med Falsterbo än men på god väg:)
Tycker det är speciellt roligt när man märker att det är en del nya utländska utställare på plats. Synd att inte Teun van Riel ställer ut där. Det bästa fyndet jag såg igår var GPA tone in tone till 50%.
Tyvärr hittade jag inte en enda repnosgrimma i strl full:(

Jag blev inte så imponerad av Soft´up stigbyglarna de var rätt klumpiga själva fästet till stiglädrena är gigantiskt och flexisidan var inte alls så mjuk som jag trodde så jag köpte inga:

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilka var det som hade speed air ToT på 50% rea? :)

2010-02-27 @ 20:36:33
URL: http://josefinebreding.blogg.se/
Postat av: ebba

Hur är shoppingen på falsterbo? :)

2010-02-27 @ 21:40:58
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Anna

"Flexisidan" är inte flexibel, varför trodde du det? Fästet till stiglädret ser ut som det gör för att passa deras stigläder.



Snygga grejer hade du köpt i alla fall utom Animokavajen som jag tycker är gräslig. Fattar inte grejen med deras pryttlar, värre än Ankys!

2010-02-27 @ 21:48:11
Postat av: caroline

Anna:

Animokavajen är så bekväm att ha på sig så det är helt sjukt, du är nog ensam om att inte tycka den är fin;)

Stigbyglarna ska ju vara säkerhetsstigbyglar, om inte utsidan är mer flexibel på vilket sätt är det då en säkerhetsstigbygel undrar jag?

2010-02-27 @ 21:55:07
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Ina Jacobsen

De där stigbyglarna är verklogen superläckra! Men synd att du säger att de va så klumpiga :(



ha de gott!

2010-02-27 @ 22:29:36
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: Linn

Varför behöver din häst en repnosgrimma? tror att dyon har dem.

2010-02-28 @ 08:32:15
Postat av: Marjo

Hey ! I love your blog :) I have the black/black Soft Up and I really like them

2010-06-28 @ 22:43:24
URL: http://marjo-diablesse.skyblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0