Frågor

Fick lite frågor idag, tänkte svara på det här då jag tror det är frågor som kan vara intressanta för alla läsare.

Hur ofta brukar du rida ut?
Fin blogg=)

Svar:
Tack så mycket.
Jag rider ut kanske max en gång i månaden då jag oftast rider själv och min häst går inte att rida ut på själv. Sedan så har vi inte så bra ridvägar heller då vi bor nära ett industriområde, 2 skjutbanor och måste korsa en hårt trafikerad väg som går till Göteborg.

Hej, bara undrar om bloggens "framsida" bara ska va svart? ska det inte va någon bild högst upp eller nåt sånt? Är det bara min dator?
Svar: Nej den ska inte vara svart. Min design och header bara försvann en dag så jag får kanske göra en helt ny:/ får se... håll ut även om min sida ser förjävlig ut just nu haha.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad söt du är! Jag ska passa på att vila lite.

Du med hoppas jag om du sa ha slapphelg. :)



Ja lite tråkigt med tävlingen men i ärlighetens namn är det inte JÄTTEKUL i denna kylan.

Vad surt med din design :( så trist att göra ny, fast det kan ju iofs vara kul att göra om lite också. Jag funderar på att göra om min blogg också men jag känner att jag inte har så mycket bloggtid så då pallar jag inte lägga ner en massa på designen. Men vi får se. Ska försöka skärpa mig och fota och blogga mer. Önskar bara att man hade nån som kunde fota och filma, det hade blivit så mycket roligare.

Hur går det med ridningen förresten?

Kram!

2010-02-06 @ 12:14:54
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0