Hästblogg a la Kissie?

tanken har slagit mig ibland, undra om en provokations blogg i Kissie anda skulle få många läsare?Skulle nog inte vara så svårt att få folk upprörda iaf, bara att ta bilder när man rider med pessoabett, utan hjälm, rosa kläder och mycket smink eller något... skriva att man rider bättre än Malin Baryard och att alla som inte har häst installade på Drottningholm och rider i Hermes sadlar är loosers. Haha tycker det är helt sjukt att folk ens går igång på vad någon fantiserar ihop på sin blogg bara för att tjäna pengar. Nej provocera och spela någon jag inte är, det är inte min grej så det borde Kissie iallafall ha cred för att hon orkar!
bara en rolig tanke som slog mig:)
Hoppas ni haft en trevlig alla hjärtans dag.


Kommentarer
Postat av: vickan

haha kul tanke. folk blir redan provocerade av många som tycker annorlunda om hästhållning så det är nog ganska känsligt. jag stod på drottningholm förrut och det är inte så fancy som det låter (eller som man betalar). finns ju iofs många stall i drottningholm också men kan de flesta ;) relativt centralt så det är ju bra :)

2010-02-15 @ 08:07:11
Postat av: Anonym

jag tänkte bara säga att din blogg är väldigt intressant och du ger många bra tips på utrustning som är mycket roligt :D keep gooing!

2010-02-15 @ 10:23:34
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Ha ha - kul skrivet!

2010-02-15 @ 12:02:06
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Flyinguphigh - En ringrostig ryttares dagbok

SV: Åh, beställde du Eskadronskydden från Calevo, eller hittade du dem någon annanstans? :)

2010-02-15 @ 12:43:19
URL: http://flyinguphigh.blogg.se/
Postat av: Ryttarliv - Hästtidningen på nätet

Hej!



Trevlig sida! Jag ska lägga upp ett bloggarkiv på Ryttarliv med alla hästbloggar i hela Sverige - och övriga länder med för all del! Vill du vara med? Känner du fler som vill vara med? Alla hästbloggar är välkomna. Ju fler desto bättre!



Intentionen är att samla alla Sveriges hästbloggar på ett och samma ställe - så att man lätt hittar både sin favorit och kanske upptäcker nya bloggar!



Maila din bloggadress och några korta rader som beskriver din blogg så lägger vi upp den snarast! Skicka ett mail till [email protected]



Varmt välkommen till Ryttarliv - Hästtidningen på nätet!

2010-02-15 @ 15:17:10
URL: http://www.ryttarliv.se
Postat av: Sara

Uh vad hemskt det skulle vara! :P

2010-02-15 @ 16:52:15
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: sarah

Gud skulle aldrig vilja ha dem blickarna på tävlingar som man skulle få med en sån blogg! ;)



hjälp mig hitta nya snygga ridstövlar :)

2010-02-15 @ 18:19:50
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vi kanske skulle starta en sådan ihop! HAHA. Hela Bukefalos skulle få härtattack av ilska. ;)

2010-02-16 @ 13:31:40
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: M

Jag skulle nog läsa den, lite bitterljuvt sådär.. Har stött på en hemsk hästblogg bara, där ryttaren red så SJUKT illa, kommer inte ihåg vad den hette nu. Men den bloggen var jag tvungen att sluta läsa! Fick spykänslor, mitt hjärta blöder för sådant. Och ändå läser jag hur många hästbloggar som helst, har inte tyckt att någon förutom den varit hemsk, alla rider ju olika och behandlar hästarna olika :) Och det är okej, man är ju inte perfekt jämt..



Tack för en fin blogg :) /M

2010-02-16 @ 15:39:38
Postat av: Fille

hahahah sjukt kul ju xD tycker iofs att folk har så mkt åsikter iaf om hur alla andra rider/tar hand om sina hästar oavsett om man provocerar lr inte, finns inget folk som är som hästfolk - verkligen ett släkte för sig haha xD



tänkte fråga också vart du köpt dina ridstövlar, extremt snygga! fin blogg också :)

2010-02-18 @ 23:38:35
URL: http://teamcc.blogg.se/
Postat av: Fille

svar: nej jag syftade mer på dom du har på den här bilden men nu när jag kollar lite närmare så ser de nästan ut som de är skor och leggings? :)

2010-02-18 @ 23:52:10
URL: http://teamcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0