Snart

bär det av till Götet och en massa shopping! Har ju bara 45 min in till stan så det är rätt smidigt. Ni som har varit på mässan igår vad tyckte ni om årets utbud? Någon speciell affär som hade mycket rea eller annat kul? Fanns det mycket Horseware täcken? Brukar ju vara väldigt ont om bra utetäcken där tyvärr.
Skönt att det är betydligt mildare ute idag. Det droppar från taken och nu börjar snön ramla ner från stalltaken också, Orianda var lite skräckslagen imorse, det är hennes största skräck nämligen... men efter en stund gick hon med på att gå ut från boxen och jag ledde ut henne på höger sidan istället för vänster så jag gick längst in mot väggarna istället då gick det rätt ok att få ut henne iaf. Är bara lite orolig för ikväll är vi ju inte hemma så vi har bett vår inackordering att ta in hästarna... får väl se hur det går  för henne hon kanske inte ens får in Orianda om hon är rädd för snön, jaja får hoppas det löser sig annars får hon väl vara ute tills ikväll när jag kommer hem i värsta fall. Jag bloggar mer ikväll när jag kommer hem och bilder på vad jag köpt:p
Nu ser jag fram emot en dag i Scandinavium!
Hejdå sålänge:)



Kommentarer
Postat av: Elin

sv: jag tkr inte heller sporrar är djurplågeri, gör ju snarare att man kan använda mindre hjälper. Dock vissa ponnyryttare som sparkar ponnyerna i magen med långa sporrar borde ju inte få ha..;)

2010-02-26 @ 16:35:30
URL: http://eliinwallin.blogg.se/
Postat av: Anonym

för att det är kallt, han står och skakar när han inte har/hade täcke. Så vi började ha täcke på honom. förstår inte saken med att folk blir så upprörda över om man har täcke på fölet. Bara för att de är unga så är de inte samma individer. Skulle han inte behöva täcke så skulle vi inte heller ha det.



Åh hoppas du hittar massa snyggt på gbghs!

2010-02-26 @ 22:18:29
Postat av: Amanda

jag tyckte att mässan var jättebra i år:D

2010-02-27 @ 15:19:55
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0