Bilder

från idag, hästarna fick vara inne till halv tio imorse för det var så kallt eller ja -15 det tycker jag är svinkallt. Sedan var dom lite busiga tyvärr hann jag inte med att få något bus med på bild och för tillfället så går Orianda själv i hagen eftersom Kotten är skadad men snart ska dom gå ihop igen de tre musketörerna haha....för tillfället har vi 6 hästar hemma som går i 4 hagar lite opraktiskt men som sagt så har vi ju en häst som inte kan gå med andra för hon sparkas så då får det ju vara så.
Glad Orianda:













Det var härligt att rida idag trots kylan, jag hade 2! vinterjackor på mig. Sedan när jag hade skrittat av och skulle rida ut från paddocken så vägrade hon gå ut genom öppningen, jag höll på i nästan 20 minuter att försöka få henne att gå ut men det gick inte så till slut fick jag sitta av och leda henne ut det var så farligt tyckte hon, ja det är verkligen tålamodsprövande att ha häst ibland.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin hon är! :) Hur stor är hon och hur lång är du?

2010-01-16 @ 17:33:59
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0