Frågor

Vad kostade stigbyglarna på Falsterbo? Ska ner på fredag och leta ponny Scapa och minsta Soft upsen till dottern
Svar: De kostade 1 900 kr.

Behöver man ha speciella skor till stigbyglarna? Svara gärna i ett inlägg då jag säkert glömmer bort annars:)

Svar: Nej du kan ha vilka skor som helst till Soft up stigbyglarna.

Hallå, behöver tips! Vart köper man billigast GPA speed air tone in tone? :) vore jätte tacksam för svar! :D
Svar: Kolla på calevo.com om din storlek finns kvar.

Hej! Du har så väldigt bra koll på all utrustning så jag tänkte fråga om du nåt tips på ridstövlar? Jag är ute efter ett par nätta stövlar av mjukt läder som sitter tätt runt vaden och även runt ankeln-gärna snörning. Jag har smala vader och ganska stora fötter(40) så har därför haft svårt att hitta ett par riktigt bra och snygga(!!)stövlar.
btw himla bra och annorlunda blogg :)
Svar: tack så mycket. Pioneer stövlarna är ofta smala och har bra pris annars tycker jag du ska måttbeställa ett par Parlanti.

kommer du att sälja/säljer du equipe schabrak?:)
Svar: Nej tyvärr inte som det ser ut just nu men jag ska absolut kolla upp det:)

Kommentarer
Postat av: ida

hur mycket kostade din hästlastbil då? :o

2010-07-08 @ 11:58:32
Postat av: Emma

Skulle vara väldigt intresserad av ett equipe schabrak isf! Framförallt ett brunt med orange kantband.

2010-07-08 @ 12:18:59
Postat av: Lamia

Sv: Begagnad martingal går jättebra!! :D så länge den är brun ;)

2010-07-08 @ 13:49:40
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Weird?! Jag kan kolla på det om du vill? Behöver inloggningsuppgifterna isf, ändra lösenordet till typ 123456 och ändra tillbaka när jag är klar sen =) Du kan maila dem till [email protected]

2010-07-08 @ 14:16:58
URL: http://equilina.se
Postat av: Emelie Nordh

Hej!

Är väldigt tacksam om du tar bort min bilden på min sadel och mitt schabrak.

Tack, Emelie Nordh

2010-07-08 @ 18:12:36
Postat av: caroline

Emelie Nordh:

Ehh nu hänger jag inte med den bilden har jag tagit på Eurohorse 2010 i Equipes monter så jag äger rättigheten till bilden. Du får gärna förklara....

2010-07-08 @ 18:15:14
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: agnes

vet du vart man kan hitta bruna pioneer och den bruna Ayr8 leather billigt/billigast? vore jätte snällt!

2010-07-09 @ 10:48:16
Postat av: Josefin

Hej! Eftersom du har grym koll på var man köper utrustning bäst/billigast så undrar om du vet var jag kan köpa Charles Owen Wellington Proffessional billigast?

2010-07-13 @ 12:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0