Frågor

kan du inte omvandla euro till sek istället? :}
Svar: Nej det kommer jag inte göra eftersom det är väldigt lätt att kolla upp det själv, euron ligger dessutom nästan alltid runt 9,3-9,5.

hejsan! jag vet ju att du är duktig på det här med hästar och utrustning. Därför undrar jag om du har ett tips på vilka ridbyxor som håller länge, bekväma osv?
Jag har haft mountain horse nu m helskoning , gick sönder efter ca 2 veckor med daglig ridning och de kostade ändå runt tusenlappen :S
Tacksam för svar.
Kram/Evelina
Svar: Först och främst måste jag säga att jag gillar inte alls MH urusel kvalité till dessutom ett ganska högt pris. Pikeur, Animo och Equiline kan jag rekommendera.

Undrar även var man kan få tag i John Whitaker schabraket i bomull (det vanliga) som är marinblått med vit och röd kant? Superblogg!
Svar: tack! Det finns på Skara hästsport:)

Hej! jag undrar om du vet var man kan få tag på det vita equiline shabraket med den stora hästloggan på. Jens fredricson red med ett sånt i falsterbo. mvh sara
Svar: Om det är det schabraket med de 3 häshuvudena i Italiens färger så är det ett sponsorschabrak som är svårt att få tag i men jag har sett det någon gång på ebay.de så håll utkik där ibland:)

Hej!Först vill jag bara säga att du har en superbra blogg och du passar jättebra i brunt hår, gillar det bättre än det blonda hihi
Iaf, undrar vart man kan få tag på Charles Owen Classic/JW hjälm billigast? :)
Svar: tack så mycket:) www.horsingaroundsaddlery.co.uk, www.horseheavensaddlery.co.uk

Jag undrar lite om equi-treken. Vi har funderat på en sådan men vet inte riktigt vad priset skulle sluta på. Vad ingår i din ( typ AC, lackning osv ) och hur mycket fick du betala för den? Mvh
Svar: Grundpriset är 282 950:- exkl moms sedan om man vill ha annan lack, stänkskydd, takfläkt etc så slutade priset på ca 306 000:- + moms om jag inte minns fel. Jag kan svara mer utförligt när vi fått hem den och alla papper:)

Nu har jag letat efter scapa luvor i hundra år tror jag X))
kan du inte få hem några? :)
Svar: Nej kan tyvärr inte ta hem några dock har jag 1 luva kvar hemma i strl ponny.

hej!
Nu har jag letat oavbrutet i flera dagar känns det som... haha. Men finns det någon affär nånstans som har dom gamla scapa schabraken som du vet om? Alltså dom från.. 07 tror jag var, med stora 3an iaf :) Eller är det bara att leta efter begangnade som gäller? Jättetacksam för svar!
Svar: Scapa hade den stora 3an fram till 09. Om du absolut måste ha 07 så finns det ibland på ebay. Det finns även här: www.chevaletcavalier.fr, www.ruitergilde.nl, www.reitsport-golks.de,  och www.gaulhelden.com

Kommentarer
Postat av: ponnymamma

Åh, jag vill ju ha scapa till ponny men hittar inget. Har brun ponny och vill ha hela set

2010-07-17 @ 23:11:18
Postat av: Ida

Vilken superfin blogg du har! Mycket intressant läsning!

2010-07-17 @ 23:45:59
Postat av: Stella

vad är det för färg på luvan ? och är det från 07 collectionen eller den nyaste luvan (tror jag) med en trea på luvan? :)

2010-07-18 @ 10:59:18
URL: http://dufina.se
Postat av: allis

Hej! vet du några svenska hemsidor där dom säljer

" kingsland ladies wool sweater" ? Elr nån utlänsk sida man kan lita på som har det? :P



Marinblå/navy med mönster på armbågarna:D:D

2010-07-18 @ 13:46:10
URL: http://ponnyryttarna.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej. Finns det ridbyxor till gravida? Helst inga super dyra då de endast ska användas några månader. Lite udda fråga men jag har letat på nätet men inte kunnat hitta nåt.

2010-07-19 @ 21:24:49
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej, du har nog Svergies bästa blogg skulle jag tro!Tänkte beställa en vara på www.chevaletcavalier.fr och undrar om man kan lita på dom? Skickar dom varan? Det är ju förskottsbetalning... Har du beställt där någon gång?

2010-07-23 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0