Jag har fortfarande...

inget internet som fungerar hemma därför är det lite svårt att blogga så mycket, bredbandet är paj sedan åskvädret så jag använder ett modem som går jääättesakta så det är svårt att kunna ladda upp så mycket bilder osv därför det står lite still på bloggen. Idag ska jag in till stan och köpa present till min syster så det blir nog inte så mycket update här idag heller. Nu är det iallafall nedräkning till Falsterbo på söndag klockan 6 på morgonen bär det av dit ner ska bli så kul och spännande med Antares mötet. Ha det gött i solen;)



Kommentarer
Postat av: Ulle

Hoppas att mötet går bra! Spännande! =)

2010-07-02 @ 13:45:09
URL: http://livetitun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej:)



vet du vart man kan hitta jw schabraket som finns i grönt o rött (kanske ngn mer färg?) Och så är det en Sverige flagga på :) (schabraken är inte nya för iår) tack för svar!

2010-07-02 @ 15:55:39
Postat av: Anonym

Hej, kul blogg du har:) är lite nyfiken på din paddock vad är det för underlag, ska göra en snart så kollar på lite olika varianter... Tack

2010-07-02 @ 18:31:25
Postat av: Matilda - TATTINITÄVLING ! Vinn valfritt schabrak med matchande luva!

Segt utan nät :( hoppas det kommer igång snart så att vi får se massa fina saker. Jag behöver massa inspiration till lilleman nu ju!

2010-07-02 @ 20:54:20
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn stövelväska ifrån Kingsland

hoppas internet kommer igång snart så man får läsa mer bra inlägg

2010-07-02 @ 23:03:30
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: EmbLeM

Du kikar väl in på min ridsportsblogg då och då va? :)

http://emblems.blogg.se/hast

2010-07-02 @ 23:04:32
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: Amanda & Loisa

Ny blogg!

Kommer skriva allt om träning, tävling, utrustning, skötsel osv :)

Läs och kommentera!

2010-07-02 @ 23:45:03
URL: http://ponnyryttares.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej en fråga bara..!

Det är så här att jag hamnar lite i stolsits så att jag har hälen och foten långt fram som ett upp och ner vänt L om du förstår..? jag är dock väldigt lång ca 172 cm och har en teori om att mina lår kan vara lite längre än mina vader xD kanske en orsak? Jag rider även många olika hästar och dem verkar inte bry sig om det, även om dem är så beroende annars på sitsen. man ska ju kunna dra en linje från huvudet till hälen och om man skulle dra den linjen på mig så skulle min fot vara längre fram. jag kan även tro att det har med att jag på något sätt när jag sitter ner att jag drar fram vaderna och foten och på så sätt hamnar i stolsits? min slutsats är att hästarna inte verkar störas av det men det ser hemskt fult ut (tkr jag) så jag skulle vara tacksam för svar, även om inlägget blev lite rörigt när du läste?

2010-07-03 @ 00:12:48
Postat av: Anonym

Hej! Du har så väldigt bra koll på all utrustning så jag tänkte fråga om du nåt tips på ridstövlar? Jag är ute efter ett par nätta stövlar av mjukt läder som sitter tätt runt vaden och även runt ankeln-gärna snörning. Jag har smala vader och ganska stora fötter(40) så har därför haft svårt att hitta ett par riktigt bra och snygga(!!)stövlar.

btw himla bra och annorlunda blogg :)

2010-07-05 @ 14:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0