Lång dag

Idag har varit en lång men trevlig dag. Jag, syrran och Matilda åkte som sagt och tittade på en häst. Tyvärr var det ingen häst som passade mig. Det var en jättesjyst häst men jag fick ingen WOW känsla. Den var väldigt enkel på hinder, byten etc och gjorde allt man bad om men jag letar efter en mer vaken häst....kanske är det svårt när man redan har sin drömhäst i stallet?Jaja det är bara att leta vidare. Sedan åkte jag som sagt till Charlies i Jönköping där fanns det inte så mycket kul kvar efter Falsterbo och ingen Antares förbygel men nu har jag beställt en iallafall. Däremot så såg jag en produkt där som måste klassas som dagens rån nämligen en Prestige förbygel den kostade
3 149 kr! Den här menar jag:

Kommentarer
Postat av: Malin

hej!

Nu har jag letat oavbrutet i flera dagar känns det som... haha. Men finns det någon affär nånstans som har dom gamla scapa schabraken som du vet om? Alltså dom från.. 07 tror jag var, med stora 3an iaf :) Eller är det bara att leta efter begangnade som gäller? Jättetacksam för svar!

2010-07-17 @ 01:40:04
Postat av: Tilde Åhlin - Hästbloggen för dig som gillar färg!

Har du inga bilder på h*n? Vill ju se endå :)

2010-07-17 @ 11:02:08
URL: http://LitenVirrig.Blogspot.com
Postat av: Lamia - Hästsport

Vad komplicerad förbygeln såg ut :O

2010-07-17 @ 11:48:10
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Evelina Johansson

hejsan! jag vet ju att du är duktig på det här med hästar och utrustning. Därför undrar jag om du har ett tips på vilka ridbyxor som håller länge, bekväma osv?

Jag har haft mountain horse nu m helskoning , gick sönder efter ca 2 veckor med daglig ridning och de kostade ändå runt tusenlappen :S

Tacksam för svar.

Kram/Evelina

2010-07-17 @ 13:10:28
Postat av: Amanda

Hej, jag vet att du har en hästblogg, men jag tycker verkligen du fixar ditt hår och smink så himla snyggt! Vore roligt med ett inlägg där du visar hur du gör samt produkter :D

2010-07-17 @ 13:40:31
Postat av: Anonym

allt i deras affär är rån typ, ne men det är sjukt dyrt där. Mycket dyrare än dom flesta affärerna. bor i jönköping själv..

2010-07-17 @ 15:46:30
Postat av: Sara

sv; Okej! Ja det förstår jag! Men till vilket pris på ett ungefär skulle det bli? :)

2010-07-17 @ 16:46:23
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/
Postat av: Ida Eriksson

Jag skulle inte tveka en sekund på att köpa den. Tycker den är megasnygg! ;)

2010-07-19 @ 20:12:53
URL: http://stalltrollberget.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0