Produktutvärdering Pessoa ventilationsskydd

Det är flera som undrat över Pessoas ventilationsskydd. Tänkte därför skriva lite om dessa skydd. Jag har 2 par både bruna och svarta. Jag minns när dessa skydd introducerades i Sverige och många tyckte dom var fula så även jag men nu har jag vant mig och jag älskar dessa skydd. Jag har använt dessa skydd i stort sett varje dag i hagen.
Det är jättebra kvalité och de behöver aldrig torka eftersom de inte kan dra åt sig vatten. Dessutom slipper hästen ha svettiga ben hela dagen i hagen. Priset är ca 1 300- 1 500 kr för både fram och bak. Tyvärr är dessa skydd påväg bort från den svenska marknaden så det är inte så lätta att få tag i. Jag har köpt mina på Charlies häst & hund och på Varbergs ridsport så hör med dom. Annars finns dom också på en del utländska ridsportaffärer som tex
www.sellerie-equitation-ariege.com







Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra en kategori med övningar för både dressyr och hoppning som man kan rida?

2010-07-01 @ 12:22:52
Postat av: Lina

Jag tycker fortfarande att de är fula, men som hagskydd är de perfekta! Och spela roll hur de ser ut då =)

Förra eller förr-förra året i Falsterbo sålde Charlies (tror jag det var...) ut sina skydd för 200 för fram och 150 för bak, ett betydligt trevligare pris än ordinarie :P

2010-07-01 @ 12:34:54
URL: http://equilina.se
Postat av: Sussi

Jag köpte sådana som hagskydd för ett par år sedan. Tror det tog tre veckor innan det knappt var någonting kvar av dom.

2010-07-01 @ 13:29:17
URL: http://minvackraste.blogg.se/
Postat av: Cellan

Varför har du skydd på henne ute i hagen?

2010-07-01 @ 15:15:40
Postat av: Amanda

Köpte sådana förra året och efter att ha använt dem i 1 vecka så hade min häst dragit itu båda fram så nu återstår bara bakskydden...

2010-07-01 @ 16:48:29
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0