Frågor

Dags att svara på frågor igen

hejsan!
jag undrar vart man kan hitta pioneer ridstövlar till ett bra pris :)
jättefin blogg du har!

Svar: Tack så mycket. Kika in på Jump Inn hästsport;)

Var de inte nåt med att man inte fick rida med antaresbygeln o svenska flaggan om man inte red i landslaget, eller har jag drömt?
Svar: Jo det är många som säger det men jag kan inte hitta någonstans där denna regel framgår, samtidigt tävlar en hel del med tex GPA hjälmarna med svenska flaggan osv så man kan ju undra vad som gäller egentligen.

När skulle du ta in det gröna scapa 2010 schabraket? :)
Svar: Det är tyvärr helt slut så det kommer aldrig att säljas i Sverige, denna kollektionen var ju som sagt en Limited Edition men att det skulle gå åt SÅ fort var det nog ingen som trodde. Jag är glad att jag är den enda som jag vet som säljer Scapa 2010 kollektionen.

Varför tyckte du inte affären var rolig? (Ale ridsport) :)
Svar: Själva affären var jättefin och såg lyxig ut men när man började gå runt och kika lite mer så var det inte så brett sortiment fanns inga fina pannband, inga fina träns, knappt några fina schabrak osv och ingen bra service, när jag skulle betala mina biljetter så tog hon i kassan några andra före mig bara för att dom skulle köpa massa grejer sånt tycker jag är dålig stil.

Nu kommer jag med en fråga här igen (börjar nästan bli pinsamt med alla frågor men du brukar ju ha så bra svar haha), vet du nåt mer bra märke en pikeur som har junior(barn)storlekar eller mindre storlekar i ridbyxor? Pikeur är det enda bättre märket som finns i alla butiker runtom där jag bor och gillar dom verkligen egentligen men tycker de tappar färgen endel och finns sällan hemma i många färger (och pikeur är ju så jäävla sega att specialbeställa ifrån!). Animo, eguiline..vilket som med bra kvalité?
Svar: Exempel på märken med bra kvalité som har barnstorlekar är tex Animo och JW.

Vad heter din butik på nätet?:)

Svar: jadu det undrar jag med vad den ska heta eftersom vi inte fick heta Elit ridsport så håller jag på att klura ut något nytt namn:)

Hej, kommer du ta in blåa eller gröra scapa med luva till? isf är jag intresserad! :)

Svar: Ja marinblå men dem är dock redan bokade men jag kommer förmodligen att ta in fler:)

När får du in nya grejer till försäljning? :)

Svar: Nu denna veckan kommer en leverans med blandannat dessa fina Scapa schabrak:


Kommentarer
Postat av: EmmaÖverby

har dina hästar alltid skydd/lindor i hagen?

vad tkr du är bäst, märke? (:

2010-06-15 @ 23:07:11
URL: http://emmaoverby.blogg.se/
Postat av: Felizia

Kan du ta in det gamla scapa i grönt då?:)

2010-06-16 @ 08:30:25
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: Lina

Ang rida med flagga, det är Ridsportförbundets policy och har inget med TR att göra, samt vänder sig främst till de som tävlar utomlands. Det är alltså fritt fram!

Frågar åt en kompis, vet du någonstans man kan hitta gröna bling-pannband? Helst inte äkta Swarovski, hon tyckte de var för dyra ;-)

2010-06-16 @ 10:05:41
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: sanna

Vet du vart man kan köpa billiga JW schabrak??



(helst i sverige)



Bloggen äger, gärna mer upd:D

2010-06-16 @ 11:35:10
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0