Frågor


kommer du ta in veredus skydd och sälja? det borde du göra många som vill ha men dem är dyra i sverige :D vore jätte bra om du tog in då skulle jag köpa av dig direkt :D
Svar: Tyvärr inte då min leverantör inte har det märket

skulle vara roligt om du kunde ta in JW airflow schabrak i tex grönt.. Eller vet ngn var man kan köpa det??
Svar: Tyvärr kan jag inte det just nu. Det finns på ponnyprakt.se och Skara hästsport har det. Annars finns det också här: horseheavensaddlery.com


Roligt för er:) Hoppas allt flyter på nu! Tänkte höra med dig förresten, har du nån erfarenhet av gjordar (magplattor) där resåren sitter närmast plattan och sedan lädret längst ut (som schockemöhles), om de hästarna brukar bry sig om det? (Resårets placering alltså)
Svar: Tack:) Jag har aldrig provat en sådan gjord själv men personligen tycker jag det borde vara bättre med resåren närmare hästens mage, det borde stretcha bättre tycker man.


Jag har hört att man kan beställa vilken "flagga" som helst på J. Van D schabraken, vet du om det stämmer? :)
Svar: Ingen aning faktiskt...har inte sett med flera flaggor

åh vad söta ni är :) är det hästen som är jättestor eller du som är liten hihi ?
Jättekul att du får börja rida henne igen . Kramar
Tack:) Det är väl lite av varje haha..jag är kort nästan 158 medans hästen är 170+ och rejäl:)

Jättefin! ;)
Undrar om du kan ta hem fler scapa schabrak, vilken färg som helst utom med rosa på? ;) Av den äldre modellen
Får man tävla med dom gamla? Många gör det men vissa säger att man inte får så är svårt att veta vad som igentligen gäller...
Svar: Kommer troligtvis inte att ta hem fler av de gamla Scapa schabraken. Du får inte tävla med de äldre Scapa schabraken men det verkar inte vara någon som bryr sig ser ofta folk tävla upp till rätt höga klasser med dessa schabraken, kolla bara i tidningen ridsport...

Skulle vara väldigt glad om du kunde svara på vart det går att hitta akton padden för ett bra pris!
Svar: På www.reitshop24.de finns den för 99 euro.

hejhej. har du någon aning vad dyóntränset med repnosgrimma kostar? vet du någon bra återförsäljare i sverige som säljer dessa?
Svar: Det kostar ca 2 445 kr i Sverige SEGcompany säljer det, hör med Skara hästsport annars de har bättre service.

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn stövelväska ifrån Kingsland!

Angående Scapaschabraken, de äldre, så verkar det vara olika på olika ställen! Har tävlat med mitt ofta utan att höra ett ord om att jag inte skulle få det. :)



Synd att din leverantör inte har Veredus, skulle också vilja köpa de genom dig annars!

2010-06-07 @ 13:05:48
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Anonym

hejsan!

jag undrar vart man kan hitta pioneer ridstövlar till ett bra pris :)

jättefin blogg du har!

2010-06-07 @ 14:34:01
Postat av: IA

SV: Båda är köpta där :)

2010-06-07 @ 15:37:18
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: Ulle

Tack för svar! Då vet jag =)

2010-06-07 @ 17:16:41
URL: http://livetitun.blogg.se/
Postat av: Matilda

Extremt mycket bättre service än SEG! Blä på dem. jag har inte hört ett pip, det är väl tre månadersedan jag beställde....

2010-06-07 @ 18:18:07
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Ylva

Angående gjordar med resår närmare hästens mage, längre resår eller krysslagda resår. Jag säger bara NEJNEJNEJ på dem. De töjer sig för mycket och blir MYCKET längre än den sagda storleken.

Har man dessutom en häst där benägenheten är att sadeln glider bak så förvärras det av de gjordarna.



Så jag gillar dem inte!



Men klart det kan vara skillnad på vilken häst man använder dem på och vilket märke man köper.. ;)



/Ylva

2010-06-07 @ 22:13:21
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0