Frågor

maja om Bling i massor!:
hej! var finns dom pannbanden?
och vet du vart det finns swarovski pannband med ljustbrunt / kastanj / oak bark färgat läder??
:):)
Svar: På svensk ridsport, Charlies, Skara hästsport mfl, på svensk ridsport finns det vissa swarovski pannband med ljust läder

Sandra om Scapa Vinter 2011:
Vet du något snyggt träns med pullarnosgrimma? (inte med klinker bara) mvh Sandra.
Svar: Nu vet jag inte vilken prisnivå du hade tänkt dig men det snyggaste pullartränset just nu enligt mig är helt klart detta från equipe, finns på www.cheval-shop.com


Emma om Scapa Vinter 2011:
Hej tror du att du skulle kunna ta hem scapa schabraket från 2008 tror jag det är, i färgen angel blue?:D
ÄÄlskar din blogg<3
Svar: tack så mycket:) Jag håller på att kolla upp möjligheten, tyvärr är det få leverantörer som har kvar dom, de jag har hittat hittills har för höga priser, just nu är det billigaste jag hittat 500 kr per schabrak och det är för dyrt om jag sedan ska sälja dom+ frakt osv

Alva  om Celebrity fick en Eskadrongrimma:
Hej! Jag har en häst som fått slemsäcksinflammation av alla tunga täcken och letar därför efter ett täcke som avlastar manken! Såg i hippson magazine att det fanns ett som gjorde det, trust tetris hette det. Jag har hittat det på schockemöhles tyska hemsida, men kanske vet du om det finns i
Sverige? Tusen tack på förhand!!
Svar: Oj det lät inte alls roligt, stackars liten. Trust har flera återförsöljare i Sverige bland annat Charlies häst & hund, Svensk ridsport, Boda hästsport, Skara hästsport och RM equestrian de bör kunna ta hem ett sådant täcke åt dig ring och fråga:)

Amanda om En gammal raritet:
Så snyggt! Vad kostar det?
Svar: Kommer inte ihåg exakt men det var mellan 1500-1900 kr

carolina  om Snyggaste ridbyxorna finns på Svensk ridsp...:
Vet du vart man kan beställa de ridbyxorna nånstans? Ruskigt snygga!
Svar: Jag har faktiskt bara hittat dom på svensk ridsport jag vet att dom med strass finns på
www.reitsport-cavallini.de men dessa var ju som sagt med guld kransen så det är inte exakt samma

mathilda om Bling i massor!:
hej, vad är det för hemsida :)?
Svar: Bilden tog jag på Svensk ridsport

Anonym om Sadel jä%#%&)=:
Undrar om din häst har problem med ryggen? Fungerar inte den du har då? Vad är det som inte passar med den? Något hon har problem av med den?
Svar: Nej hon har inga problem med sadeln eller ont i ryggen. Problemet är att sadelns djupaste punkt inte möter hästens djupaste punkt eftersom sadeln är lite lång vilket gör att jag inte får något stöd av sadeln trots att det är stora stöd på den.

Ida om Annonsen:
Hej! Jag har världens problem! Jag behöver en kort hoppgjord, max 60 cm! har du några tips, vet att det finns en från Ordo equester... har spanat in denna också; http://www.johnwhitakerintltd.com/product_detail.cfm?id=ESGW
vet du någonting om den, hur lång den är och vart man kan köpa den?
Tack, Ida!
Svar: Equipe har en som är 60 cm:) vet tyvärr inte hur lång den gjorden är som du länkade till, den tycks vara rätt ovanlig.

s om Glad för bilen:):
vi har länge varit inne på att beställa en sådan. Vad valde du till som extra utrustning? hade varit super och höra dina åsikter om vad du tyckte var viktigast :)
Svar: Jag kommer skriva ett mer utförligt inlägg om lastbilen när jag väl använt den första gången:)

frida/ruby om Scapa luvor säljes:
Oh hum, köper gärna en rosa, ,men har en ponny, hur stora är de i full, ?
Svar: de är inte jättestora men inte heller små. Men du vet väl att du kan sy in luvorna jättelätt? Det gjorde jag själv förr:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :) Jag undrar vad man hittar Pessoa Magic System tredelat tränsbett för ett bra pris? Hittar det bara på www.grandprix.se för 579:-.. Om du vet något bra får det gärna vara en svensk sida, begagnat funkar det med :) Kram

2010-11-23 @ 20:32:44
Postat av: Alma

glömde skriva ang. pessoabettet att det ska finnas i strlk 11cm! :)

2010-11-23 @ 20:49:55
Postat av: jessica andersson

sv. jag tackar så hemskt mycket för ditt svar ang. luvorna! :) Mina hästar har inte speciellt stora öron men flertalet gånger har strl full varit hemskt små.. tackar ännu en gång för en superblogg! kram.

2010-11-23 @ 21:28:55
URL: http://jessiejump.blogg.se/
Postat av: Matilda Jönsson

Svara gärna på min fråga också :D var kan man hitta sprenger bow balance lite billigare? Eller andra ledade stigbyglar, behöver inte vara just bow balance. Inte ebay eller liknande, men gärna engelska sidor :)

2010-11-23 @ 21:54:29
Postat av: caroline

Matilda:

ryttare.com har rätt bra pris och calevo.com synd att du inte vill köpa från ebay för jag vet affärer där som har jättebra pris som jag handlat ifrån flera gånger

2010-11-23 @ 21:59:46
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken grym blogg! Vet du hur mycket Veredus skor och chaps kommer kosta? Guarnieri tror jag att modellen heter, samma grej som stövlarna? Tusen tack för svar!

2010-11-23 @ 22:18:52
Postat av: Petra

Du som verkligen har koll på läget, Snälla hjälp mig!

Vad är snyggast på en häst som ser svart ut? (är så mörk brun att han ser svart ut) Svart sadel & träns eller brunt? Om brunt vilken nyans?

1000 tack för svar!

2010-11-24 @ 11:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0