Frågor

Hej! :) Jag undrar vad man hittar Pessoa Magic System tredelat tränsbett för ett bra pris? Hittar det bara på www.grandprix.se för 579:-.. Om du vet något bra får det gärna vara en svensk sida, begagnat funkar det med :) Kram
Svar: har hört att Gekås Ullared har jättebra priser på just Pessoas bett. Annars finns det även här www.riderscorner.se

Amanda om Frågor:
Vilken grym blogg! Vet du hur mycket Veredus skor och chaps kommer kosta? Guarnieri tror jag att modellen heter, samma grej som stövlarna? Tusen tack för svar!
Svar: Tack, nej det vet jag tyvärr inte de kommer inte ut förräns i februari/mars någon gång

Sofia om Cellestial:
Ska ni rida in Celebrity själva eller ska ni lämna honom till någon eller låna ut han som tävlingshäst innan han är inriden kanske? Har förstått att "låna ut" honom till nån tävlingsryttare är målet?
Svar: Vi ska lämna bort honom till inridning, det är så gott som bestämt vart han ska också. Jag har aldrig direkt skrivit så mycket om vad som ska ske med C i framtiden men tanken är att jag ska tävla honom.

Petra  om Frågor:
Du som verkligen har koll på läget, Snälla hjälp mig!
Vad är snyggast på en häst som ser svart ut? (är så mörk brun att han ser svart ut) Svart sadel & träns eller brunt? Om brunt vilken nyans?
1000 tack för svar!
Svar: Det är väl lite av en smaksak tycker båda kan vara fint men egentligen föredrar jag alltid brunt läder tycker det är snyggare överlag+ att det inte är färgat så färgen släpper inte på samma sätt. Tycker man ska undvika vanliga tråkbruna färger utan någon slags nyans får det vara, tex Equipes rödbruna färg eller cognac osv.


Elin  om Bett:
Hej,
Superblogg.
Har en liten fråga:
Det översta Nathebettet var finns det att köpa helst i Sverige? Vilka storlekar finns de i?
Svar: Tack:) Jag kunde inte öppna det inlägget av någon anledning så jag vet inte säkert vilket bett du menade men antar att det var det här. Det köpte jag på Charlies häst&hund finns i storlekarna 11,5-14,5


Maria om Bakat lussekatter:):
Hej! Har du ridit i plaststigbyglar? Vilka i sa fall och hur tyckte du skillnaden var mot stal-/jarnstigbyglar? Det maste ju bli skillnad i tyngd och balans? tankte nu pa nar det blir kallt kan det ju vara skont med ett par som inte kyler sa mkt...
Svar: Ja mina Soft up är i plast, tycker inte det är så stor skillnad Soft upsen är rätt tunga de med. Beror lite på vilka järnstigbyglar du tänker på stigbyglar helt i järn gillar jag inte alls men tex Sprenger BB som jag har är helt ok, ger bra svikt osv. Jag har dock inte ridit med mina Soft up när det är kallt ute ännu så det är svårt att uttala sig.

Anonym om Samma träns olika pris:
Undrar om du vet vart man kan hitta de "delade" swarovskipannbanden på en svensk hemsida? :)
Svar: De finns här http://hepshop.e-butiken.se


Madelene  om Säljes:
Hejsan.
Kanon blogg du har, verkligen :)
Jag skulle gärna vilja be om lite tips. Jag behöver ett par nya ridstövlar.. Köpte ett par tretorn FALSTERBO för ett tag sedan men efter att de gått sönder i sömmar och allt efter tre användningar så reklammerade jag dem. Har du något tips på bra stövlar? Gärna en mer klassisk modell.
mvh
madelene
Svar: Tack så jättemycket:) Cavallo är klassiska och har även väldigt bra kvalité. Annars finns de ju mycket nya stövlar nuförtiden som Veredus men dessa är såpass nya på marknaden så det är ju rätt svårt att uttala sig om kvalitén ännu. De niro är väldigt snygga också och ska vara av bra kvalité men de har jag ingen egen erfarenhet av ännu.

Kommentarer
Postat av: Camilla

softupen fungerar jättebra vid kyla också! inte alls lika kalla som järnstigbyglar!

2010-11-26 @ 18:35:04
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag blandade nog ihop Celebrity och Capi. Kommer ihåg att jag läste nånstans att lisen och peder hade varit intresserade av han, så var nog det jag fick för mig om celebrity istället ;)

2010-11-27 @ 01:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0