Lättare sagt än gjort...

att försöka belasta mitt vänstra ben med 20 kg, känns helflummigt att veta hur mycket jag belastar inte min grej detta med sjukgymnastik haha jaja det är väl bara att belasta litegrann och hoppas på det bästa;)


haha ser ni att jag blundar+ att vi var helt dyngsura och både luvan och pannband på sned, det var en rejäl regnskur strax innan vi blev insläppta på banan och O blev så missnöjd så hon bara stod och snurra runt på stället på framhoppningen hon hatar när det störtregnar.

Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

du känner nog av hur mycket du kan/bör belasta tror jag, och kan öka efterhand. så fina bilder! :) min dam ogilalr starkt regn i öronen.

2010-11-14 @ 20:12:19
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Anonym

Ställ dig på en våg med det skadade benet, och lägg sakta över mer och mer belastning på det, så ser nu när du kommer upp i 20 kg tillslut =)

2010-11-14 @ 21:34:31
Postat av: josse

Hej !

Vaf heter din sida där man kan köpa och beställa saker ? :)

2010-11-15 @ 12:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0