Lite frestande...

att köpa dessa...hmm

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är synd att kvalitén är så kass på deras skydd :(

2010-11-15 @ 22:41:54
Postat av: Matilda

Vad kostar ett Scapaskyddset?

2010-11-15 @ 22:48:49
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

Om man gillar färg! :)

Vet du om/vart man kan köpa HV Polos lädergrimma (Matilda har väl inte skrivit ngt om det än)?

2010-11-16 @ 11:01:53
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Anna

Snyggt på en skimmel!



En fråga, vet du var man kan hitta ett HG klinkerpannband? Vet att SEG company hade innan, men de har bara de med bett nu, vill ha det med bara stora klinkers.

2010-11-16 @ 14:49:29
Postat av: Lisa

Hej Caroline,



Har en riktig svår nöt åt dig att knäcka utrustningsvis. Jag letar nämligen efter ett nättäcke, men det jag söker är som ett vanligt täcke uppe över rygg och bakdel medan sidorna är nät. RG gör dessa snygga rackare och de är super under våren när hästarna är svettiga och det är för varmt för vanligt skritt-täcke men för kallt för att vara utan, de funkar även super under sommaren som skydd mot flyfän under tävlingar medan man vänatar på sin tur. Saken är den att jag är inte villig att lägga ut 2000 kr vilket de kostar hos RG. Vet du ifall någon annan gör liknande täcken?

Mvh

2010-11-16 @ 14:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0