Min önskelista

Det börjar bli allt svårare att hitta på saker att önska sig. När man var liten kunde man komma på ett helt papper med grejer men nuförtiden så säger fantasin stopp...
Såhär ser min önskelista ut iallafall, snyggt collage?haha


Detta är det jag önskar mig allra mest sedan finns det såklart fler saker
Schockemöhle Melbourne grimma
Scapa Sports fleecetäcke inte just det på bilden men ett liknande
Cavallo väst
Kingsland vändbar väst den är ljusare i verkligheten så den skulle matcha mina Soft up stigbyglar perfekt, egentligen vill jag ha en mer figursydd väst men kan ju lika gärna önska sig båda
Marc Jacobs armband, just den modellen har jag tänkt köpa lääänge

Kommentarer
Postat av: lena

Ett tips för att bli kung på önskelistor är att ta fram mobilen VARJE gång man kommer på något man saknar/önskar sig/tycker är fint och skriver upp det i ett utkast.

Då glömmer man det inte vilket man alltid gör annars, och sen lägger man in det i ett dokument där man kan klistra in lite fina bilder på sakerna och så :P

Sen när mammsen och pappsen undrar vad man önskar sig mailar man den bara, och emellanåt rensar man bort den man skaffat sig/inte vill ha längre och så skickar man den nya versionen.

På så sätt har folk en stående önskelista ifall de skulle få för sig att köpa en överraskningspresent t.ex. :P

Hehe, låter som nån jäkla order man skickar ut men i min familj har det varit jätteuppskattat och folk är oftast mer tacksamma över att slippa leta hundra år på stan och våndas över vad de ska köpa :)

2010-11-30 @ 16:48:02
Postat av: Lina

snyggt! :) haha ja förr tog man ju fram reklamen med barnleksaker och ringade in. lite lättare då. :P

2010-12-02 @ 18:55:46
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0