Topp 3 schabrak

De schabrak som ligger högst på min önskelista just nu är följande
1. J.vanD.
Ett blått med flagga eller ett beige, skulle bli en lagom trevlig hemkomstpresent till lilla O




2. RG Vill verkligen ha antingen ett blått med dubblasilverglitter passpoaler och orange kantband eller ett vinrött med dubbla guldglitter passpoaler som matchar den RG luvan som jag redan har





3. Scapa Sports ett i färgen Ocean som skulle matcha Antares förbygeln perfekt eller det längre ner som jag sålde 2009, den färgen har jag aldrig sett sedan dess men jag hade ett och vad gjorde jag?Sålde det, hade varit perfekt nu när jag är inne i en brun/beige/nougat period.


Dessa schabrak fanns mest med blått kantband men jag hade ett med brunt som ni ser hur ovanligt som helst...ångrar..




Kommentarer
Postat av: Joelles hästblogg

SV; Vad går den på? Jag måste prata med mamma först o så, så du behöver inte hålla det åt mig!

2010-11-19 @ 12:49:27
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: Maria & Pearl på äventyr-BLOPPIS PÅ BLOGGEN

snygga :)

2010-11-19 @ 13:24:57
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com
Postat av: sara

sv: Ja lite muskler börjar allt kika fram!



Okej toppen! :D

2010-11-19 @ 16:28:56
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Moa

Båsa var snygga men den grå/ bruna var ju verkligen mums, skulle passa väldigt bra på min sadeln och pålle...synd att dom inte går att få tag på!

2010-11-21 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0