Antares

Flera har frågat mig om var man kan köpa Antares förbyglar. De finns på tex Bengts hästsport, SEG company och Charlies häst & hund. Utomlands finns dom på tex www.sans-faute.fr och på www.proformequine.co.uk där köpte jag min.
Tyvär har en del affärer problem med leveranser från Antares, vilket jag tyvärr fick erfara eftersom jag fick vänta sålänge. Förbyglarna med flagga finns i 3 olika modeller.
Med bara resår pris ca 1 900-2 000 kr


Nästan helt i läder pris ca 2 000 kr


Och så den jag har som kallas "Le klipper"  pris ca 2 400- 2 700 kr
den fästs längre ner alltså i sadelgjordsstropparna precis som på vissa av CWDs förbyglar, helt klart den lyxigaste modellen och även den dyraste.


Sedan kan man välja mellan flagga, Antares loggan eller en helt valfri bild eller logga, man kan alltså bifoga en JPG bild och få precis den bilden, sedan kan man även välja färg runt clipet. Jag tycker silver är snyggast men det är ju en smaksak.


Kommentarer
Postat av: lollo

vad menas med en lättfött häst?



jätte fin blogg:D

2010-10-27 @ 16:17:13
URL: http://dressyrtont.blogg.se/
Postat av: lollo

sv: okej,tack:D

2010-10-27 @ 18:53:34
URL: http://dressyrtont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0