Frågor

johanna om Bättre bilder:
vet du var man kan köpa lamicells nya mirage schabrak? :)
Svar: här tex www.cavaleurope.com

Karin om Samma häst:
Vet du var man kan köpa lamicell schabrak?
Svar: ridsportbutiken.net har flera olika modeller


karolina om Matchning:
hej, jag undrar om du vet några som säljer cwd förbyglar ? ir cwd grejer överhuvudtaget ´
kram
Svar: Toprider och www.toutpourlecheval-shop.org


Anonym om Adamov:
Vet du var man kan hitta Rambo Duo Heavy Weight Turnout Rug täcket till bra pris? Spelar ingen roll om det är från sverige eller utomlands! Har kollat på de länkarna du har visat innan men hitta inte rätt storlek där :/
Svar: kolla på ebay.co.uk


FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag  om Modet blir allt mer påkostat:
Vad är det för jacka och var kan man hitta den? jättefin! :D
Svar: här www.horseconnection.de och på ebay.de

Helena Lindin  om Bett jag skulle vilja prova:
Hej
Jag tänkte bara höra om du vet någonstans de säljer J van D schabrak med svenska flaggan på? Jag har försökt söka på nätet utan resultat. Tack på förhand! /Helena
Svar: Toprider

lollo om Scapa sports skrittäcke:
fy fan vilken snygg sadel! är det en butet? fungerar de på hästar med mycket manke?
Svar: tack, nej det är en Prestige Arezzo D, den ska säljas. Ja den passar hästar med rätt hög manke.

Klara om Frågor:
Tackar! :) Förresten, vet du vart Schockemöhle-schabraken säljs i många färger? Har googlat men får bara upp jättedåliga sidor.. :/
Svar: stablestore och xtremehorsemakeover.com har många färger

Anonym om Snyggt på olika sätt:
var hittar man repnosgrimmor med svart rep?
Svar: equiport och www.cheval-shop.com

Lovisa om I just can´t get enough:
hej! tror du att du kan ta hem ett sådant lamicell schabrak du har på bilden? det e lite kul för jag tävlar i Wallonie distriktet i belgien och exakt det märket har stallet jag har min häst i! XD
Svar: Tyvärr de såldes nästan bara i Belgien och de är från 2008 så det finns inga kvar på lager hos Lamicell. Jag har faktiskt 3 stycken sådana. Jag sålde de schabraken för 2 år sedan, de  var väldigt populära! Jag har även ett täcke från den kollektionen.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska Matilda tävla din häst också?:)

2010-10-27 @ 18:53:13
Postat av: Matilda

Jag gillar täcket jättemycket!

2010-10-27 @ 19:30:00
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag måste sätta dem bredvid varandra så jag får mäta. O har i alla fall mindre huvud än C för jag fick spänna in hans ena grimma som hon lånade första dagen. Nu har hon ju fått en ny egen haha.

2010-10-27 @ 19:34:35
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Men hans huvud är så himla långt, hennes är mest tjockt på bredden haha.

2010-10-27 @ 19:42:03
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha jag har fyra som har den längden nu ;) och de är faktiskt inte feta haha.

2010-10-27 @ 19:49:13
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Fanny Hansson

hejsan! jag letar precis som lovisa efter det schabraket, du har ingen aning om var man kan få tag på ett i brunt? begagnat eller nytt spelar mig ingen roll.

:)

2010-10-27 @ 20:47:30
URL: http://fannyhansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du vars man kan få tag på de ljusrosa Pessoa-schabraket med stort P på?

2010-10-27 @ 22:30:28
Postat av: Lamia - Hästsport

Lamicell mirage är verkligen snygga :)

2010-10-27 @ 23:21:45
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej!

Tack för en superblogg till att börja med, sen undrar jag om du kan hjälpa mig med en sak...

Jag letar efter ett gummi/gummiklätt bett, 2 eller 3 delat med fasta D ringar. Hittar inget, hittar bara eggbett i gummi... Du är ju lite bättre på att leta och har säkert bättre koll :P

2010-10-28 @ 00:15:36
Postat av: melinda

Till den som undrade om Schockemölle (stavning) schabraket så har www.hosretack.se alla möjliga färger, vet inte om de finns med på hemsidan men dom har fullt i butiken, har APU i några veckor där nu så har stenkoll på det haha. ;)

Men det är väl att ringa dit och beställa annars, dom är kassa på att uppdatera hemsidan...

2010-10-28 @ 08:30:16
URL: http://melliskung.blogg.se/
Postat av: Alma

Okej provar igen :) Var hittar man hv polos läderskydd (senskydd och bakskydd) med loggan på? Nya men det spelar ingen roll om det är svensk sida eller inte.. :)

2010-10-28 @ 09:47:27
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Det hade nog inte varit så skönt, nej :-S Och kejsarsnitt hade väl varit oundvikligt misstänker jag...

Japp, vi vet :P Och vi är båda två väldigt glada över att vi kollade, för det är roligare att säga "hon" och inte "den", mycket lättare att diskutera namn och roligare att köpa kläder (även om nästan allt är neutralt än så länge, förutom en skitsöt rosa napp (A))

För vissa verkar det vara lite prestige i att inte kolla innan, vilket jag inte förstår alls. Som sagt, planeringen blir lättare och roligare när man vet! =)

2010-10-28 @ 11:00:53
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0