Innan

Tack för eran omtanke det värmer, allt är jobbigt just nu och jag som verkligen inte gillar att be andra om hjälp behöver hjälp med det mesta just nu. Har inte ens satt min fot i stallet sedan dess för jag har så ont, smärtstillande hjälper inte mycket. Usch mår så dåligt över att Orianda fick så ont på huvudet speciellt mulen som blödde så:( Jag får väl be min syster att rida henne om några dagar. Har inte ens orkat kolla utrustningen än, tror att tränset kanske blev förstört men inget annat.
Precis innan olyckan tog jag några bilder
Nya skrittäcket





Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

så fin hon är din tjej! :)

hur kom det sig att ni gick omkull?

kram

2010-10-03 @ 17:38:19
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Emma

SVAR: ramlade av en häst i juni och bröt föttarna, och nu är fötterna känsliga.

2010-10-03 @ 18:32:15
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så fort du orkar får du mysa med henne lite så hon inte undrar vart du är :)

2010-10-03 @ 19:45:40
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Nej, verkligen inte :( Först så visste dom inte om jag skulle behöva operera och sätta in plattor, men slapp som tur var det. Istället så fick jag tre skruvar "inskruvade" i varje höftben och från dom så hade jag en ställning över magen. Svårt att förklara, fattade knappt själv hur det skulle se ut innan jag vaknade och hade den! Denna ställning fixerade brottet så jag kunde röra mig medan det läkte. Tror att jag hade ställningen i 6 veckor. Dom första 3 veckorna så satt jag i rullstol, och gick sedan på kryckor. Kommer inte ihåg hur länge, men hade iaf ridförbud i 3 mån. Det var verkligen inte kul kan jag säga :( Men då hade jag ett brott, och en spricka som satt nära leden.

Förstår verkligen att du har ont, själv har jag nog aldrig haft så ont som jag hade den första tiden när jag låg på sjukhus :(

Men du får krya på dig, och hoppas att du blir bra snart igen!

2010-10-03 @ 21:38:19
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: J

Hoppa inte ensam nästa gång... Du måste vara rädd om dig själv! Krya på dig

2010-10-03 @ 22:13:52
Postat av: Alma

Krya på dig! :( stackare, måste kännas skit... hoppas du inte blir rädd eller för skadad. detsamma med din häst, orianda..



en fråga om du orkar i ditt tillstånd, något snyggt att matcha en gpa speed air tone in tone navy, både till vardags och tävling?

krya på dig kramar från alma :)

2010-10-03 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0