Sadel säljes

Nu lägger jag ut min fina Prestige sadel till försäljning. Det bär mig emot, det är en av de finaste sadlarna som finns tycker jag, älskar detaljerna på sadeln. Modellen heter Prestige Arezzo D och är helt i kalvskinn. Såhär står det om sadeln
"En högklassig elegant utformad hoppsadel i dubbelt läder av kalvskinn. Ullstoppad med GG paneler för hästar med lite rakare rygg. Arezzo är en teknisk utveckling av Sidney sadeln. Med ett medium säte och stora klossar är det en sadel som ger mycket stöd för skänkeln"
Sadeln är endast använd ca 7-8 månader och är köpt ny för 1 år sedan, kvitton etc finns. 17 tum 36 bomvidd, den går att värma om. Det är livstidsgaranti på bommen.
Sadeln är pedantskött och i otroligt fint skick.
Nypris ca 24 000 kr värderad till 20 000 kr av Amerigos sadelutprovare. Säljes för 19 000 kr. Maila mig vid intresse [email protected]











Kommentarer
Postat av: Emily

Den är verkligen riktigt fin den modellen! Så fint hantverk och allt :)

2010-10-09 @ 21:58:02
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: klara

där haru drömsadeln! synd att den inte va svart!!

2010-10-09 @ 22:06:32
URL: http://klaralevenstam.se
Postat av: Josefine

Ny sadel har jag redan, men fårskinnspaden köper jag gärna ;)

2010-10-09 @ 23:02:45
Postat av: pillan

snyggare sadel finns inte! nästan så att man vill köpa den bara som prydnad i saldekammaren ;)

2010-10-10 @ 15:11:00
URL: http://pernillakranghed.blogg.se/
Postat av: Jmellström

Min affärsidé var att prova varandras och sedan kanske lägga lite emellan om sadlarna passar på våra hästar. Jag vill ha den modellen du har och du vill ha en BD sadel som jag har. + att jag har sponsorsadeln som nästan inga andra har ;)

Min sadel är ca 2-3år gamal. kostade 32 000 ny. Är värderad till 22 000. Men allt går att disskutera :) Vad sägs ? Sen har jag dock ingen aning om vart i landet du finns :)

2010-11-24 @ 14:52:21
URL: http://jmellstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0