Yes

Tror att det hjälpte att ni höll tummarna för jag slapp opereras idag:) Däremot så ska jag röntgas igen om 4 veckor för att se om det läker som det ska så jag antar att det finns risk för operation fortfarande. Jag har haft lite mer ont ikväll och igår och det sa han kan bero på att jag har ansträngt mig lite för mycket och då kan det bli svullet runt frakturen=aj. Så jag ska ta det lugnt inte för att jag har gjort nåt direkt men jag halkade i duschen häromdagen och tog emot mig med det benet sedan dess har det varit lite värre.
Han sa även att jag skulle börja trappa ner på medicineringen eftersom den ena medicinen är beroendeframkallande men jag har redan trappat ner till hälften så det behöver jag inte tänka på.
Jag kommer fortsätta ha rullstol/kryckor i minst 4 veckor till, denna läkaren trodde att jag eventuellt kommer kunna rida om 3 månader så det var ett lite bättre besked än tidigare men allt beror ju på hur fort det läker och hur länge det gör ont såklart. Jag blev lite full i skratt när läkaren förklarade saker och mamma ville bara veta när jag kunde rida haha, undra vad alla läkare tänker om oss ryttare som oavsett hur mycket vi skadar oss bara vill veta när vi kan rida igen...




Kommentarer
Postat av: Emily

Vad skönt :) Hoppas på det bästa då, så typiskt ryttare att bara undra när de kan rida haha ^^

2010-10-14 @ 14:13:09
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vad skönt att det gick bra:) Hoppas det läker som det ska:) Intressant inlägg om linjeaveln förresten, har också tänkt på det många gånger när man tittar i passet, tycker det känns fel när man ser typ samma släkt både på mammans och pappans sida något led bak bara..:S Nu håller ja inte på med avel själv men det räcker ju att man tänker om till om det hade handlat om människor, då hade ju iaf folk reagerat!

Tänkte fråga dig med om du vet någon sida som säljer animo ridbyxor i juniorstorlekar? Eller något annat märke som också har stretch längst ner istället för kardborre (och väldigt gärna helskodda med)? Har sett både equilines och euro-stars men bara i damstorlekar.. Har verkligen letat ihjäl mig! För visst finns det väl, iaf animo?

2010-10-14 @ 14:32:10
Postat av: Anonym

vad heter färgen på det där scapaschabraket? är det hallon eller det röda?



gud vad skönt om du får rida om tre månader igen! :)

2010-10-14 @ 15:04:04
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Skönt att höra! :)

2010-10-14 @ 15:31:50
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Liona

Sant ;) en kompis blev sparkad i ryggen ordentligt för några år sedan, och hästen missade ryggraden med 20 MILLIMETER som tur var! Men hon var uppe i sadeln samma dag hon kom hem från sjukhuset, trots krossade revben och förbud från doktor, "Hästarna måste ju ridas!!"

2010-10-14 @ 17:27:15
Postat av: Lotta

ja klart vi vill kunna rida igen =) och gärna dan efter vi skadat oss :p

2010-10-14 @ 19:44:45
URL: http://excellentcharm.blogg.se/
Postat av: Moa

Håller tummarna lite mer då att du slipper operation även senare!



Jag gillar dom blogg så mycket, nåt positivt är ju att du har massa tid att blogga ;)



Krya på dig!

2010-10-14 @ 20:03:09
Postat av: IA

Härligt att det gick bra!

2010-10-14 @ 23:01:33
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: klara

å vad skönt! hoppas de läker fortare än tänkt ! gillar verkligen din blogg! keep going, väntar med spänning på webshoppen!

2010-10-15 @ 08:06:42
URL: http://klaralevenstam.se
Postat av: ebba

shit vad härligt att det gick bra! Hoppas du friskar till dig ännu mera och att det läker bra ^^

2010-10-15 @ 11:29:30
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter din webbshop?! :D

2010-10-15 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0