Frågor

Måste bara få fråga du vet silver kingsland dun jackor utan det röda dragkedjan alltså bara med märket på
Vet du vart dom säljer såna. Skulle bli galet glad om du svarde :D
Svar: Här www.equusukgroup.co.uk

Vad ligger han i för prisklass? Vilken sida hittar du alla dessa fina? :D
Svar: Han är redan såld:( Prisklassen var 8-1000 euro. www.veldstar.nl brukar ha fina hästar

Hej. Tänkte höra om du kanske kunde hjälpa mig. Som jag har förstått det så vet du vart man kan få tag på utrustning så jag chansar och frågar dig om du kanske kan hjälpa mig? Jag är på jakt efter nya shortchaps, men då jag skadat mig så behöver jag rätt stora. Dom jag har nu är vuxen xxl från globus och det är dom ända jag kunnat ha sedan jag skadade mig för 5 år sedan, och nu är det verkligen dags att byta ut dom :) Så skulle du kunna hjälpa mig med detta? Material spelar inte så stor roll, svarta gärna. Gärna om du hade hittat en sida där man kan beställa från globus, då alla affärer jag har frågat inte vill ta in några till mig :(
Svar: Det finns flera shortchaps i strl xxl i både syntet och skinn så det finns ju en del att välja på.Kolla på www.grand-prix.se och www.thehorse.nu Hoppas du hittar något du gillar:)

tycker du nyss har svarat på detta, men jag kan inte hitta åt det, du borde göra en kategori som heter bara "frågor och svar" eller något då du ofta publicerar sånt!
frågan är iaf om du vet var man kan få tag i ett knallrosa scapa, modell med den stora trean?
Svar: Bra idé ska faktiskt göra en sådan kategori. Inget knallrosa men det ljusare rosa från 07 finns här online-shop.reitsport-hildebrandt.de



Grym blogg! :D Såg i något tidigare fråge inlägge och du tipsade om sidan www.royalhorseoutlet.com, en hollänsk sida (så långt fattade jag hehe) och undrar om du har beställt därifrån, hur mycket frakt och sånt tillkommer? =) Och så undrar jag om du vet vart man kan hitta Santa Cruz magplattan med fårskinn innuti om du vet det hehe..Tack på förhand and take care!
Svar: Du får maila dom och fråga men jag skulle tippa på runt 15-25 euro. Kolla på jumpinn.se den finns på rea där men endast i vissa storlekar.

jag tänkte fråga om du vet av några snygga och helst ite svindyra (max 100-1200 kr typ) pullarträns som inte har så stor nosgrimma? Mitt varmblod har full på träns men nästan cob på pullarnosgrimmorna..
Svar: Pullarnosgrimmor är ofta väldigt stora fråga mig inte varför jag själv använder inte pullar så jag har svårt att komma med ett konkret tips, men jag är säker på att mina läsare har bra tips, någon?

vet du vart man kan köpa globus remontnosgrimma med spännen på? :)
Svar: Här finns den www.sollidenshastsport.se


grym blogg du har! :D dyon tyglarna från working collection, har de likadana martingalflugor som de andra dyon? har du dem? hur är de i jämförelse?
Svar: Tack:) Nej jag har inte dom från working collection. WC ska man ju tänka på att det är sämra kvalité vilket medför att de framförallt inte är lika mjuka och har lättare att tappa färg.

Hejsan, tack för en super blogg! Jag tipsar lite då & då om din blogg på min blogg & till kompisar. Så keep up the good work! Till min fråga nu! Jag letar efter två stycken nosgrimmor! Ofodrad & en repnosgrimma. I vilka märken & prisklasser finns dessa? Var kan jag hitta dem till bästa pris?
Svar: Tack så mycket. Dyon och JW har. Skara hästsport kan ta hem båda annars finns Dyons repnosgrimma även på www.bockmann.se och JW finns på www.robinsons-uk.com de har även ofodrade nosgrimmor till bra pris

sitter dyon the differens tränset bra eller åker det fram?
har nämligen sätt det på vissa hästar..
Svar: Nu har inte jag köpt mitt ännu men jag tror det beror på att det inte spänns åt tillräckligt hårt eller på rätt sätt.

Hejhej!
Bra blogg, snygg häst!
varför ska du köpa ett sånnt bett?
Är inte de till främst för unghästar som inte riktigt följer tygeltagen? Då stängerna på sidorna gör att hästen lättare följer då "hela huvudet" följer med.
Svar: Tack, jovisst är det ett bett som används en del på unghästar men det hindrar ju inte att man kan använda det även på äldre hästar, det är ju inget som på något sätt är skadligt för hästen. Remontnosgrimma är ju ett bra exempel på detta, det används främst på unghästar men det är ändå väldigt många som rider med det även på sina äldre hästar. Dessutom så rider jag en del på Flippanbetett och det gör hästen svårstyrd, jag tycker det är kul och lärorikt att rida på olika bett:)


Vars kan man hitta en sadelgjord med platta som är i fårull till ett rimligt pris? Inte mer än 1300 kr.
Svar: Kolla på www.cheval-shop.com

ska du åka till sussies idag å kolla på svante träningarna? :)
Svar: nej det är lite för långt att åka tyvärr


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! jag älskar att du svarar på så mycket frågor, helt klart något som gör att jag fortsätter läsa din blogg! jag måste fråga en sak till, vet du vart man kan köpa de nya euro star schabraken och de nya hv polo schabraken?

2010-09-10 @ 18:19:30
Postat av: Sofie

Hej! Din blogg är riktigt bra! Jag undrar om du vet var det finns bra pris på Kingslands västar? Gärna årets modell med päls på luvan, men även äldre modeller? Tack på förhand!

2010-09-10 @ 19:18:00
URL: http://soffiloppan.blogg.se/
Postat av: Klara

Hej! Jag undrar om du vet vart i Sverige man kan få tag på Samshield-hjälmen? Måste ju testas innan köp. Har tittat runt lite men enligt deras hemsida så finns det bara en återförsäljare i Skandinavien och den var i Danmark.. Tack :)

2010-09-10 @ 20:08:15
Postat av: Lina

Hur menar du att Flippanbettet gör hästen svårstyrd?

2010-09-12 @ 22:32:32
URL: http://faxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0