Frågor

Hejj :) Vet du nån stans där man kan hitta helflätade tyglar till ett bra pris? =D
Svar: Här finns flera olika www.hastshopen.se

Du som vet så otroligt mycket vart någonstans kan man hitta JW Signature 'Bling' Riding Hat - alltså JW hjälmen med JW autograf och med bling på rosetten. som billigast. Det sk a vara en pålitlig sida med. :D
Svar: Kolla på ebay.co.uk där kan du även se affärernas omdömen och på så sätt göra en bedömning av deras pålitlighet.

Hej! Kommer d ta hem grimmor från Scapa Sport? Vart kan man hitta schabrak med scapa sport från 2009 med den stora 3:an? De är så fina :-)Din blogg är jättebra!
Svar: Det blev tyvärr inga grimmor men nästa vecka kommer en leverans med skritttäcken, schabrak och benlindor från Scapa. Kolla på schimmelreiterequestrian, ebay.de och www.ej.nl 

Undrar förresten om du möjligen har koll på en speciell sadelgjord. Jag vet själv inte så mycket om den, fick tipset av en tränare att pröva en sån sadelgjord på min häst.
Min häst har sadeltvång. Gjorden är tydligen gjord för just hästar som tycker det är jobbigt när man spänner sadeln. Det ska va resår på bägge sidor och under magen. Tror hon sa att den va grå. (tränaren visste inte riktigt heller va den hette)
Hoppas du förstår min knasiga förklaring och att du kanske känner till nåt. :)
Svar: Det måste vara Eric le tixerant gjorden du syftar på finns tex här www.kaias.se  www.horse-attitude.com och här www.ryttare.com 


hur är veredeus-skydden i storleken?
Svar: De flesta hästar kan ha strl M i Veredus, strl L passar lite grövre ben, dock var strl L för litet för min häst så så stora tycker jag inte att dom är i storleken, jag själv trodde att L skulle vara betydligt större faktiskt.


Har en fråga, tänkte köpa en JW hjälm här http://www.horsingaroundsaddlery.co.uk/item--Charles-Owen-John-Whitaker-Hat-large-sizes--cojwitl.html ifrån och undrar om du har köpt därifrån tidigare och om du vet hur frakten blir? Vore supersnällt, även hur stor 58 blir i engelska mått? 7 1/8?
Svar: Nej har inte köpt därifrån men det står på sidan att du ska maila så ger dom dig fraktkostnaden till Sverige. Det stämmer 58 är i engelska mått 7 1/8

 


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för hjälpen med sadelgjorden, måste ju vara den! :)

2010-09-23 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0