Frågor

Julia om Scapa 2010
Finns de i dressyrmodell?
Svar: Ja jag har beställt hem dressyrschabrak i grön och navy men väldigt begränsat antal.


Du rider ju alltid med det så kallade flippan bettet ? Har jag rätt ? Men har du olika mundelar på det då ? Nathe, Myler eller är jag totalt ute och cyklar ?
Svar: Nej jag rider oftast med ett femdelat Mylerbett, endast i hoppningen rider jag med Flippanbettet. Nathe och Myler är två helt olika märken, däremot finns flippanbettet med olika mundelar, jag har det med rak flexistång:)


vet du var man kan beställa sånadär pannband från? =)
Svar: Flera har frågat mig var man kan beställa rosettpannband det finns på www.equipe.se och www.skaerlunddesign.dk sedan finns dom även på diverse engelska sidor.

vet du om det finns något ställe där man kan beställa från Eurostars nya höst/vinter kollektion?
Svar: Vet ingen sida som har hela kollektionen men lite  finns här www.ridestyle.de www.kraemer-pferdesport.at


Vilker material är skrittäcket i?
Svar: Många har frågat vilket material Scapa skrittäcket är i, svaret är fleece


Hejhej vet du vart man kan köpa kingslandvinterjacka i svart eller brunt ( den nya för iår)
Svar: Kingsland har flera nya modeller, du får gärna precisera vilken du menar, den med kaninpäls?


Har ni fått hem lastbilen än? Några tävlingar planerade? Fin häst! :)
Svar: Tack:) Nej inte än men vilken dag somhelst förhoppningsvis, det beror alltså inte på dom utan på att vi skulle hosta upp en rejäl summa som det tyvärr dragit ut på tiden att få fram pågrund av diverse orsaker. Har inga tävlingar inplanerade men funderar på Boråshoppet.

Har du kvar några orangea scapa schabrak? =)
Svar: nej men jag kommer eventuellt att ta in några orangea om några veckor, dvs de från 2009 med den stora 3an.



Hej! Jag undrar om du vet vart i Sverige man kan få tag på Samshield-hjälmen? Måste ju testas innan köp. Har tittat runt lite men enligt deras hemsida så finns det bara en återförsäljare i Skandinavien och den var i Danmark.. Tack :)
Svar: segcompany har och equipe.se


Kommentarer
Postat av: Linn

När kommer du sälja Scapa i dressyrmodell? :)

2010-09-18 @ 09:55:00
Postat av: Sandra

Hej! Kommer d ta hem grimmor från Scapa Sport? Vart kan man hitta schabrak med scapa sport från 2009 med den stora 3:an? De är så fina :-)Din blogg är jättebra!

2010-09-19 @ 21:41:00
URL: http://guccigirlonline.blogg.se/
Postat av: Anonym

samshield sääljs av www.toprider.se oxå!!

2010-09-20 @ 14:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0