Frågor

Maria  om Ridbilder:
Hej! Tyckte du sa att ni skulle öppna er webshop idag, eller var det designen som skulle komma idag? Jag väntar spänt, är väldigt sugen på ett av de nya scapaschabraken+luva (mörkblå/guld) och hittar ingen annan stans de säljer dem...
Svar: Designen är klar nu:) Nu har vi börjat lägga in produkterna och fota alla produkter. De Scapa schabraken du pratar om har jag inte hemma just nu men ska ta in, de kommer kosta ca 750 kr för allround och 780 kr för dressyr.

Ida om Ridbilder:
Orianda ser så himla maffig och ståtlig ut och du ser så stabil ut! och C är ju inte lite söt.
tänkte lite om du inte skulle kunna göra ett inlägg om bett då du verkar väldigt kunnig och utrustning och jag undrar särskilt lite om bland annat det "fullcheck" bettet och dess inverkan.
Grym blogg!
Svar: Tack snälla! Ja det kan jag göra:)

- om Veliga jag:
Antares hjälmar finns på Charlies, (Charlies Häst&Hund, i Jönköping), har sett tre stycken där och dom är väldigt mjuka osv inuti.
Svar: Ja jag vet att dom finns där men tyvärr känner jag inte för att åka så långt.

Tove om Veliga jag:
Får man tävla med Chromeschabraken eller är loggan förstor?
Svar: Har inte mätt loggan eller tänkt på hur stor den är, men den är ju rätt stor...

ingela   om Produktbilder:
Hejsan :) vart kan man köpa det understa tränset med rundsytt på? hittar det inte ngnstans.
Ps. gillar din blogg, man blir så sugen att köpa massa snyggt till kusen o sig själv :)
Svar: Tack, kul! Det finns på equiport.co.uk


Annica om Dagen:
tycker du inte att det är jobbigt när man har olika fäger av brunt på sina lädersaker? jag tänkte som på bilden ser iaf tränset ut att vara mycket mörkare. eller så är det bara bilden som lurar mig. tack iaf för en otroligt inspirerande "hästmodeblogg" !! :D
Svar: Det HG tränset är mörkbrunt och förbygeln är ljusbrun så ja det är rätt stor färgskillnad. Jag bryr mig inte så mycket om sådant, speciellt inte när jag rider hemma på gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0