Frågor

Melissa   om Mina träns:
Den breda nosgrimman+pannbandet från Dýon, (det understa) går det att köpa och använda till Dýontränset med den platta engelska nosgrimman med sölja? Allså passar nosgrimman och pannbandet att byta till på det tränset? :)
Och var köper jag isåfall nosgrimman och pannbandet? Och vad kostar dom? :)
Svar: Det skulle inte bli så snyggt därför att dels så är det en annan färg, WC är mörkare har silverspännen och DC i färgen nut och med mässingsspännen. Kostar ca 1250 kr.



petronella om Längre fram:
vår ridbana börjar arta sig riktigt bra! känns underbart.
kan du inte ha så att även dom utan blogg kan va med i tävlingarna? riktigt trevlig blogg i övrigt
Svar: Du behöver inte ha en blogg för att vara med. Alla kan delta som vill! Det gäller alla tävlingar i min blogg.

Angelica  om Blandade bilder från idag:
Har du handlat på
http://www.myselleria.com?
Kan du rekommendera sidan? Skulle vara supersnällt med svar :)
Svar: Nej men tror säkert att det är en bra sida. Kolla upp om du kan betala med Paypal för extra säkerhet.


Mikaela  om Frågor:
Hejhej!
Är ny läsare av din blogg och tycker den är jätte bra.
Har en fråga och det är att man kan köpa utrustning mm av dig. Har du en butik/webshop?
Mvh Mikaela
Svar: Tack, jag har sålt saker i bloggen innan, webshopen öppnar i april:)


Anonym om Stallet:
Varför andvänder du "luva" på dina hästar?
Svar: Ibland för att stänga ute ljud, tex på tävling och ibland för att ha en viss outfit eller för att piffa till vardagen lite om någon tar bilder;)



anonym om Vårorder:
Sorry nu skrev jag fel jag menade givetvis scapa inte lamicell som är på bilden. Riktigt snyggt. Tar du hem de???
Svar: Ja det ska jag göra, har inte satt något exakt pris ännu men schabrak ca 700 kr och luva ca 350 kr. Det är Scapa på den bilden, så nu gör du mig lite förvirrad;)



Anonym om Equiline Gigi:
Snygg. tar du hem dem? :d
Svar: Nej säljer inte Equiline tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv; Var just och hämtade ut det. Tack! Så himla fint! Är så nöjd med din toppenservice!

2011-04-01 @ 20:34:39
URL: http://littleworldof.blogg.se/
Postat av: mickis

Hej!

Jag undrar om du kanske mäjligtvis skulle kunna ha ett par John Whitaker Training Trouses i Marin och Röd hemma? Jag är MYCKET intresserad. Och om du har, till vilket pris? Eller skulle du möjligtvis kunna köpa hem ett par?



Tacksam för svar...

Älskar din blogg btw :)

2011-04-01 @ 21:14:55
URL: http://kiwiums.blogg.se/
Postat av: Emma Hulander

Hej jag har en fråga om bett!

Jag rider min häst med vanligt tredelat med rörliga ringar men hon är väldigt hård (död) i munnen. Det är väldigt jobbigt för hon är också väldigt stark. Har du något bett du kan rekomendera utan att det blir skarpt? Inte för dyrt helst heller.



Jätte bra blogg :)

2011-04-02 @ 20:24:26
URL: http://emmahulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0