Hingstar

Eftersom jag är en riktig stamtavlenörd så letar jag alltid reda på all info som finns om de hingstar som jag tycker är intressanta. Det som är riktigt tråkigt är att det saknas videor på så många hingstar. Jag har tillexempel bara sett 2 små korta snuttar på Cellestial och har aldrig sett en film med Oriandas pappa:( Jag skulle nog kunna göra vadsomhelst för att få se en film på honom faktiskt. Youtube är bra ibland men räcker inte till. Jag hittade faktiskt flera filmer på Oriandas morfar där och blev överlycklig.
Bilder går ju alltid att googla fram men filmer är ännu bättre.
Hittade en sida för några år sedan som har filmer på många hingstar, kanske kan någon av er ha användning av den?

www.pro-stallions.com


Kommentarer
Postat av: Olivia

Antar att du vet att man kan googla filmer :).



Jag har den turen att jag är vän med min foderponnys pappa på facebook, hon har närmare 80 bilder på honom och på youtube finns det filmer från SM osv.

2011-04-16 @ 10:38:26
URL: http://hoppryttaren.devote.se
Postat av: jessica andersson

avels inlägg uppskattas! :D & bloppisar...! har du funderat på hingsten maloubet de plevill? Har man bara rätt sto så kan det bli super. Många gör ju felet & tar helt fel ston till hingsten. Det är ju en väldigt speciell hingst men som den hoppar...! :)

2011-04-17 @ 10:13:38
URL: http://swejumpers.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack Tack Tack för tipset! Har setat och nördat hela morgonen..

2011-04-17 @ 10:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0