Svar

Karin om Invigde mitt Nya Equipe:):
Hej!
Snyggt schabrak! =)

Jag har en fråga angående Pikeur Gotha kavajen, vet att du har kollat in dom tidigare och jag frågar eftersom jag litar på ditt omdöme när det kommer till hästprylar =P
Hur är tyget om du jämför med Animo? Är det likvärdigt eller "plastigare"?
Desutom undrar jag om du har koll på storlekarna, har sett att kavajerna görs i "ridbyx-storlekarna" 72, 76, 80 osv... hur är dessa "långa" storlekar? Är de längre i ärmarna/lite längre i livet?
Tacksam för svar!
Svar: Gotha kavajerna är i ett helt annat material än Animo. Gotha kavajerna är mycket mer "plastiga" än Animo. Ja precis dessa storlekar ska vara längre än övriga men exakt hur mycket det skiljer vet jag inte, då måste man nästan ha en storlekstabell:)



Josefin om Filmer:
Hejsan, undrar om du vet vart man snabbt kan få tag i ett sånt "flippan" bett du rider på i strl 14,5?
Svar: Här finns det just nu på rea www.reitshop24.de


Kommentarer
Postat av: linnea

Vet du vars man kan hitta ett flippanbett som är tredelat?



linneaalatalo.blogg.se

2011-04-25 @ 14:03:42
URL: http://linneaalatalo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Tack för svaren! :D

2011-04-25 @ 15:07:10
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0