Dag 11 -Mina rädslor

Jag har både "löjliga" rädslor som höjdskräck, rädd för insekter, kan börja gråta och skrika i panik om det är något äckligt kryp i håret som man inte får bort direkt. Vågar inte åka berg och dalbanor, jag får typ dödskänslor bara av tanken.
Jag har även "riktiga" rädslor som verkligen kan krypa sig under skinnet och gör mig riktigt rädd. Jag tänker ofta på att jag är så otroligt rädd att förlora någon i min närhet. Familj, vänner eller mina djur. Enda sättet att skydda sig från detta är att isolera sig och leva helt själv, men vem vill det? Jag gillar inte att svara i telefon ibland för jag är SÅ rädd att jag ska få ett dödsbesked, det har hänt några gånger nu så det är inte så konstigt att jag ständigt är rädd för detta. Självklart är jag även rädd för att bli sviken, övergiven osv men död i alla former skrämmer mig mest.
Jag älskar den här bilden, R.I.P

Kommentarer
Postat av: IA

Usch, död i alla former är vad som även skrämmer mig mest!

2011-01-01 @ 22:00:31
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: Moa

Ush jag blir också nojjig över nära och kära ibland, har också förlorat flera av dom :(

Det värsta är ju just att man inte kan göra något åt det förutom att ha ett helt kärlekslöst liv, men ingen vill ju det.



Söt bild! Jag har en siames misse som är min lilla prins (som dock inte alls får gå ut för tänk om han skulle bli påkörd!)

2011-01-01 @ 22:24:25
Postat av: Lola

SV; okej. super, kan du beställa hem söljan och rem nästa gång du beställer i såfall? Jag hittade bara nosgrimman och kommer nog nöja mig med den, men söljan hittar jag ingenstans.

mvh Lola

2011-01-01 @ 23:01:28
URL: http://lolaskager.blogg.se/
Postat av: Katrinne

Åh, jag hatar verkligen spindlar och kryp jag med! Jag börjar klia mig bara jag hör "löss" eller "fästing". Hatar dem! Men som du skriver, det finns andra "verkliga" rädslor, som är mycket viktigare...

2011-01-01 @ 23:12:46
URL: http://ryttare.blogspot.com
Postat av: Emily

Håller verkligen med dig om de känslorna att man är rädd att få ett hemskt besked. Man känner så väl på sig om det är något hemskt som någon ska säga att ofta har jag svarat med "jag vet" när någon sagt att någon dött eller så.. man vet liksom fast man vill inte heller :/ Sånt är ju livet men det är inte trevligt för det.

2011-01-02 @ 12:06:10
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Rebecka

känner igen mig i dödsrädslan. Värsta dagen i mitt liv var när mamma ringde o talade om att hon var sjuk o att det inte gick att bota, sen gick det så himla snabbt innan hon var borta.

Jag får alltid ont i magen när det ringer från dolt nummer, är livrädd att det ska vara från sjukhuset o att det hänt pappa eller Mårten ngt.

Samma när stallägaren ringer, tror alltid det värsta :(

2011-01-03 @ 18:08:30
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0