Frågor

Natha om Frågor:
Hejsan! Jag har kollar runt men inte riktigt hittat något liknande svar tidigare. Jag undrar om du vet något ställe som säljer flippanbettet med stång till ett bra pris?
Tacksam för svar!
Svar: Här finns det till bra pris www.reitshop24.de

Tess om Scapa Sports & Lami-cell:
Alltså finns det bara en storlek på schabraken? :)
Svar: Jag tar oftast bara hem full för när jag väl tagit hem ponny så säljer det inte lika bra, samma sak med dressyr schabrak många efterfrågar det men när jag tar hem så är det inte så intressant alla gånger. Scapa finns bara i full och görs inte i ponny tex.

Anonym om Equiline:
Gryyymt snyggt, älskar det "onda". finns det luva till det? :)
Svar: Equilines luvor passar till alla deras schabrak:)

Mimmi om Min Scapa Sports kollektion:
Hej, vilken är det billigaste kollektionen hos Dyon´s träns? :) Är dom värda priset? Tacksam för svar!
Svar: Working collection. Det är upp till var och en om man anser att de är värda priset, man ska ju veta vad man köper och vad man kan förvänta sig. De är inte gjorda av lika bra läder som Dyons andra kollektioner. Jag var ändå nöjd med mitt WC träns, det är fortfarande välgjort och med finess. Därmed beror det på vad man själv söker för sorts kvalité, tränsen är mjuka och de är väldigt fina. De har troligtvis inte lika lång livslängd eller håller sig fina lika länge som ett träns från någon av deras andra kollektioner. Vill man ha ett träns som håller sig fint i många år kan det vara värt att lägga till en extra tusenlapp och köpa ett från deras dyrare kollektioner.

Johanna om Min Scapa Sports kollektion:
Åh, det royalblåa schabraket är ju bara så snyggt! Har varit ute efter ett sådant en längre tid och om jag inte missminner mig helt så har du sålt dem förut. Kommer du att kunna ta hem igen, eller vet du något annat ställe som säljer dem?
Svar: Jag säljer den färgen just nu. Dock vet jag inte om jag inbillar mig men jag tycker de är lite mörkare denna gången, ok den första bilden är med blixt och den andra utan men lite skillnad är det allt?Dock tycker jag att de är precis lika snygga. Färgens namn är detsamma, Ocean.
Ett av schabraken från förra gången jag sålde


Denna gången

sofia om Scapa Sports & Lami-cell:
vad heter din hemsida skulle gärna vilja kolla i den! :D
du har en jättefin blogg
Svar: Tack så mycket:) Den är under konstruktion tophorse.se är adressen sedan

Matilda om Frågor:
Du som har koll på bett! Jag undrar om du vet någon utställare på gbg hs som säljer bett!
Svar: Kings saddlery säljer en del även Skara hästsport, sedan finns det såklart massa andra butiker som har det också.

Olivia om Ny kategori:
Tänkte kolla med dig om du vet när Kingslands våkollektion kommer ut? Deras vinterkollektion reas ju ut överallt, så det känns ju som den borde göra det snart. Jag tänkte köpa en kl-väst nämligen, men vet inte om jag ska vänta och se hur vårkollektionen ser ut. För dom brukar ha västar då va? För det finns väl en vårkollektion? Haha, tjejen med koll! tur vi har dig som håller i ordning på oss ovetande ;) tack på förhand! :)
Svar: Vårkollektionen borde komma snart. Deras västar är ofta väldigt lika varandra men kanske har de lite fräscha vårfärger;)

Kommentarer
Postat av: Lina S

feb/mars har jag hört att vårkoll. kommer

2011-01-28 @ 09:26:43
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: alice

hej har en liten fråga om färger :)

du har ju ett royal blått scapa schabrak ( det som inte är av den vanliga modellen) och ett sånt som du säljer nu, det som kallas ocean blue. Hur stora färgskillnader är det på dom? för jag har fått känslan att de är rätt så lika :)

2011-01-28 @ 10:46:31
Postat av: my

hej! jätte trevlig blogg att läsa, jag undrar om du vet var man kan hitta rosa scapa schabrak med bruna detaljer gärna med luva också? tacksam för svar :)

2011-02-24 @ 11:50:31
URL: http://smmshowjump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0