Frågor


Erica om Celebrity:
Ska du rida in honom själv? Står han på "box"? Hur aktivera du honom då? =)
Svar: Nej jag ska inte rida in honom själv utan han kommer att lämnas iväg på inridning. Ja han står på box, just nu är det jättesvårt att kunna aktivera honom pågrund av all snö, hela paddocken är full med snö med hård skare på. Vi brukar släppa unghästarna i paddocken ibland annars och ibland löshoppar vi dom. Annars så busar han med sin jämnåriga hingstkompis i hagen hela dagarna:)

Anonym om J.vanD.:
Så snyggt!!
Tänkte på en sak, du sa att du skulle brodera din logga på dina schabrak, kan du inte göra en egen serie som du säljer med din logga på? Folk vill ju verkligen ha snygga märken och loggor på sina saker, så det hade nog sålt bra :) Din logga var ju supersnygg!
Svar: Tack kul att du gillar den, det är min sambos syster som har hjälpt oss att göra loggorna hon är jätteduktig på att rita. Först och främst är det bara mina egna saker som ska broderas men kan hända att vi gör en slags serie med Tophorse loggan, dock vet jag inte vad det skulle kosta, det kostar ändå en del att brodera upp varje gång och jag hade tänkt brodera på RG schabrak, frågan är ju hur mycket folk är villiga att betala för det? Man kan såklart välja att brodera på ett billigare schabrak tex Lamicell Mirage, så inte kostnaden blir så dyr, det är värt att fundera på helt klart!

alice om Frågor:
hej har en liten fråga om färger :)
du har ju ett royal blått scapa schabrak ( det som inte är av den vanliga modellen) och ett sånt som du säljer nu, det som kallas ocean blue. Hur stora färgskillnader är det på dom? för jag har fått känslan att de är rätt så lika :)
Svar: ja de är rätt lika men det jag har från basic kollektionen är lite mer lila i, det andra är lite mörkare blått tycker jag.







PennieO om Några kvar:
Finns färgen Raspberry kvar? :)

Svar: Det verkar vara sålt


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv; jadu, det är typ sockerkaka med choklad smak så är det chokladglasyr på och så strössel :) gott var det!

2011-01-30 @ 13:56:56
URL: http://eemiliaaramo.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Kul med alla svar på de olika frågorna som ställs :D

En sak jag funderat på (läste tidigare ditt inlägg om dina olika benskydd). Jag har börjat hoppa endel, och då min häst är rätt pigg och gjorde, till sin mattes förvåning, några bockserier förra gången vi hoppade, funderar jag på att skaffa benskydd (fram och bak) att använda vid hoppning. Men det finns en djungel av dom!

Har tittat på Eskadron Pro Safe Memo skydd. Det jag skulle vilja ha är ett par skydd som täcker bra och gärna är stödjande för benen, om det nu finns den kombinationen på "hoppskydd". Min häst hade nämligen en senskada, för fem år sedan nu, men är lite nojig just om jag ska börja hoppa och vill ge bästa möjliga skydd och stödet.

Om du har ide torka får du gärna skriva ett inlägg om typ, dressyr kontra hoppskydd, gärna med lite egna erfetenheter på saker du testat =)

Återigen en fantastiskt bra blogg som jag fljer dagligen =) och ser veeeerkligen fram emot Tophorse =D

2011-01-30 @ 15:30:49
URL: http://beawall.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Tack :) Jag älskar verkligen färgen på dina ridbyxor, vart har du köpt dem?

2011-01-30 @ 17:44:45
URL: http://ellasrum.blogg.se/
Postat av: jessica andersson

sv. ja de är inget att rekomdera. :( Har jin nu & de tappar inget! :)

2011-01-30 @ 18:05:26
URL: http://jessiejump.blogg.se/
Postat av: Rebecka

klart du ska göra en tophorse kollektion! Lamicells grejer är ju bra o prisvärda vore ju toppen, jag kommer köpa ;)

2011-01-31 @ 16:45:38
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0