Frågor

Anonym om Paddock by LN:
Coolt! :)
finns det någon hemsida som säljer schabraket?
Svar: Ja ride-with-style.se tex

jenny om Min Dyon samling:
hej! jätte bra blogg! kan man köpa endast nackstycke av märket dyon? ja är alltså ute efter ett av deras anatomiska nackstycken som ej ger tryck bakom öronen. mvh jenny
Svar: Tack, Ja det kan man faktiskt:)


Malin  om Frågor:
Vet du vart man kan få tag på de rutiga pessoa-schabraken? Det är främst det rosa jag är på jakt efter, men också det blåa. Jag vet dock att du länkat detta innan, men jag kunde inte hitta schabraket på den sidan. Har du någon direktlänk till vart jag kan hitta schabraken? eller kanske vet du någon annan sida?
Skulle vara sjukt tacksam för svar! :)
Svar: De är slut på många ställen men här finns dom
www.pferdesalbe.ch

Freja Boholm om Frågor:
På den sidan (www.ooteman.nl) fanns det bara rosa med ljusblå kant (scapat), inte med mörkgrå som du hade på bild. Vet du någon annan stans där dom har med mörkgrå kant?
Tacksam för svar! :)
Svar: Det ÄR med mörkgrå kantband, vet inte hur du kan få det till ljusblått?Finns inget rosa Scapa med ljusblå kantband så dont worry

stina om Undra när?:
Hej Caroline, hoppas allt är bra med dig!
Nu är det så att jag är ute efter dessa ridbyxor http://www.wicmoel.com/wicmoel/components/com_virtuemart/shop_image/product/556ccfdf3fec96b3b45363fdcdafb19e.jpg men den sidan säljer dom bara till affärer, du vet ingen sida som har dom ? :)
Svar: Hej ja allt är bra, solen skiner till och med:) Här finns dom på rea www.kvalcade.fr

Camilla  om Frågor:
Först och främst vill jag säga att din blogg är jättebra. Läser den varje dag... Sen är jag ute efter ett träns som jag sett,( jag har för mig att du visar det i bloggen också men jag kan missminna mig) men jag kan inte minnas vilket märke det var. Det är ett svart träns med vanlig Aachen nosgrimma men med nosgrimma och pannband som har två runda "flätor" var på, Vet du möjligtvis vilket jag menar? Vore såååå tacksam för svar.. Tack!!!
Svar: Låter som Glengordon Nexus:)

mickis om Frågor:
hejsan:) säljer du Sprenger Bow Balance? och i så fall vad skulle det kosta:)du har en super bra blogg:D
Svar: Tack så mycket. Jag kommer sälja Sprenger i webshopen sedan till standardpriser.

Alexandra om Bra rea:
Hej! Jag letar efter ett holländsk ponny register för att leta efter en ponnys föräldrar.
Kan du tipsa om något? :) Tacksam för svar!
Svar: Är inte så insatt i just ponny tyvärr men ponnyn måste väl vara reggad i ett visst förbund?Det bästa är att kontakta förbundet och ange ponnyns namn, födelseår, stamboksnr osv.

Kommentarer
Postat av: jenny

vet du vart man kan få tag på dyons nackstycken :)?

2011-01-10 @ 13:53:51
Postat av: Sandra - Vägen tillbaka efter olyckan

Jaa, det är väl lite värre med ett skadad bäcken än en skadad fot. Endast utan stigbyglar är det som gäller tills vidare för min del ;) Det svåraste var som sagt att komma upp och ner, haha!

2011-01-10 @ 14:22:28
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: paula herre

vet du nån hemsida som säljer Jjohn whitaker competition schabrak med luva till ? :)

2011-01-10 @ 16:03:39
URL: http://enligtpaula.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej jag undrar om du kan ta in lamicell schabrak? Jag kommer inte riktigt ihåg vad det schabraket heter som jag söker men det heter nåt men lamicell m... och det jag söker är grönt. Eller vet du nån svensk sida som har det?:D

2011-01-10 @ 16:46:00
Postat av: Anonym

Hej! Jag är intresserad av att köpa en Antarés hoppsadelgjord:) Vad tycker du om det märket? Vet du någon bra sida som säljer sådana i Sverige, Eurpoa. Hittar bara en i sverige och där kostar den 3500 kr. Mycket tacksam för din hjälp! Ha det bra!

2011-01-10 @ 21:04:36
Postat av: Freja Boholm

haha fårlåt om jag är jobbig nu :), men det ÄR ljusblått kantband på det här scapat som fanns på www.ooteman.nl

länk:

http://www.ooteman.nl/product.asp?id=51852&sgid=48623&title=Scapa%20Zadeldek%20Collection%20Raspberry

2011-01-12 @ 18:29:07
Postat av: Caroline

Freja: haha det är ju inte det schabraket jag menar?Du sa ju att du ville ha ett sånt rosa som jag hade med i ett inlägg, det finns på den sidan alltså färgen FUSCHIA;) inte raspberry som du länkade till Detta blev lite roligt;)

2011-01-12 @ 18:37:01
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0