Frågor

Amanda om Precis räknat mina schabrak och kommit fra...:
Hej, jag har en liten fråga. Det är så att jag ska köpa en produkt på ebay. En hjälm ifrån storbritanien, den betalas via paypal. Men jag undrar om du vet vad man ska göra om produkten inte kommer fram eller är skadad när den kommer fram?
Jätte tacksam för svar!
Svar: Om du inte får produkten så kontaktar du i första hand butiken där du köpt den är dom inte tillmötesgående eller inte svarar så kontaktar du Paypal, där kan du förklara vad som hänt och  "open a case" mot säljaren detta kan bli lite utdraget men du kommer med stor sannolikhet att få rätt, Paypal kommer att avsluta målet till din fördel och du får dina pengar tillbaks. Är varan skadad så det inte syns förrens du öppnat paketet är det affären du ska kontakta. Är paketet synligt skadat är det posten du kontaktar.
Hoppas du fick svar på dina frågor.

Karin  om Precis räknat mina schabrak och kommit fra...:
Du verkar ha en otrolig bra koll på schabrak, vet du något schabrak som är mjuk och något längre än vanliga schabrak, då en häst fått otroligt skav utav schabraken hon använder nu. De hon har nu är equipe, equiline, lamicell. Det bör inte vara alt för dyrt. :) runt 300-400 :)
Svar: Har aldrig haft det problemet själv så svårt att säga vad som kan funka men vissa Equiline och även Dyons schabrak har en fleeceliknande sida som kanske kan hjälpa?Annars är det rätt svårt med skav om dom väl fått det. Det funkar med andra ord inte med bomullsinsida?Inte med andasmaterial, sånt där våfflat heller?Vilka insidor har du provat? När du säger att det ska vara längre på vilket håll menar du var har hästen skav?

Olivia S om Ny design:
ååh, den var jättefin! Älskar att det "glittrar och glöder" lite, och jättefin färg, så tycker jag det var coolt med röken eller ahh.. :) gör du dom själv? I sådana fall är du superduktig. Riktigt läcker var den :)
Svar: Tack så jättemycket:) Nej jag gör inte mina designer själv jag säger hur jag vill ha det så hjälper min sambo mig, jättesnällt av honom då jag tycker ps är så krångligt. Han gör header och designs mot betalning, om någon skulle vara intresserad.

Olivia om Sadlarnas Rolls Royce:
en sån skulle man allt vilja ha.. ;)
tänkte bara kolla med dig om du vet något om märket Lemetex? Har ett träns i det märket jag ska sälja, men fick med det när jag köpte en ponny för länge sedan, men det är jättefin läderkvalitet, så jag att det inte är ett budget träns. Försöker googla lite, och finner att det är ganska dyrt. Vet inte rikigt vad jag kan begära för det, så tänkte kolla vad du vet om Lemetex. Tack på förhand! :)
Svar: Det är inte ett så vanligt märke. Lemetex är ett Schweiziskt märke som skall vara av bra kvalité och prisvärt. Kostar mellan ca 800-1700 kr. Läs mer här www.lemetex.com

Karin om Frågor:
Hej,
grymt snygg luva på bilden i inlägget! Vad är det för märke och går det att få tag på??
Grym blogg =)
Svar: Tack:) Det är en Christina Sport luva hör med Charlies häst & hund de bör ha den, det var där jag köpte min, den kostade ca 500 kr.

Kommentarer
Postat av: mattis

SV: sjävlklart, de är borta nu:)

2011-01-23 @ 17:19:36
URL: http://intend.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej, jag har en fråga! Vad har ett sötmalmsbett för inverkan jämfört med ett vanligt tredelat? Tacksam för svar! :)

2011-01-23 @ 18:43:05
URL: http://lolamarie.blogg.se/
Postat av: Karin

Precis ovanpå ryggen, precis under där schabraket slutar har hon skavet. våfflat och equline octagon har jag provat, lamicell mirage tror jag det är har jag också provat

2011-01-24 @ 02:33:50
Postat av: emiliepersson

Jag är intresserad av header och design! Hur mycket tar han ca för en design liknande din?

2011-01-24 @ 09:59:36
URL: http://www.misspersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0