Frågor

Elin om Nice horse:
fin häst! oc vet du vart man kan köpa det tränset ?
Svar: Nej tyvärr det kan ju vara vilket träns som helst. De kan ju även ha gjort ett ihopplock av olika träns.

Alma  om Vinröda schabrak:
Hej! Tack för en superblogg:) Har hittat mycket utrustning med hjälp av dig.
Vet du var man kan köpa Lamicell Mirage schabraket i grönt? Hade varit bra med en svensk sida, men om det inte finns i Sverige så går det bra med utländsk:)
Svar: tack så jättemycket. Jag säljer dom annars finns dom också på www.k-val.com


Elin om Är och väljer tapeter, finns sjukt snygga,...:
Fina tapeter! Har letat efter liknande. Vart finns dom att köpa?
Svar: Tack, jag köpte dom på Colorama på danskavägen i Göteborg. Dock kostar dom nästan 1000 kr per rulle...märket är Intrade

Tilde  om Vinröda schabrak:
Hej, vart hittade du H.F.I schabraken?
Finns det någon webshop som har dem?
Svar: De jag får hem i veckan har jag köpt från min leverantör eftersom jag säljer dom, det finns andra webshopar som har dom också tex www.sellerie2helpes.com

MVH Tilde :D
eva ursin  om Dag 10 -Det här hade jag på mig idag:
hej!
vet du nå om storlekerna på koala byksorna?
är det sammma som pikeur? eller som animo och equiline?
gillar bloggen, snygga kläder, hästar och utrustning!
Svar: Tackar! Eftersom det är ett italienskt märke så skulle jag tippa på att det är samma storlekar som Equiline men maila affären och fråga:)

Nathalie om Träns max 2500 kr:
Hej
Úndrar hur stort full storlek är på Amerigo tränset? Min häst har vanligt viss xfull. sen hur mycket skulle det kosta hos dej?
Svar: Jag säljer inte Amerigo. Tyvärr vet jag inte hur storlekarna är men det beror lite på hur stort huvud hästen har, kan den ha full i några andra märken så kanske det går, annars är det nog rätt kört.

Alva om Kavajer max 3000 kr:
Hej, måste säga att du har en grym blogg ;)
Vet du var man kan få tag på Roeckl vinter ridhandskar? Primaloft tror jag att dem heter, dem var slut upp till stl 9 på Horze...
Svar: Tack så mycket, det fanns bara en strl kvar på ryttarstugan.se men här finns flera färger och storlekar
hepshop.e-butiken.se

emma  om Frågor:
Hej! Måste börja med att säga att din blogg är kanon bra! Många tips och alltid lika intressant :) Jag undrar om du vet nån sida där dom har Kingsland Squaw Valley jacka (brun) och Kinsland stickade mössa med tofs i vitt till bra priser? Även utländska går bra. Hoppas du vet nån bra sida!
Svar: tack:) kolla här www.tack-uk.com www.brendonsaddlery.co.uk


Josefine om Frågor:
Vet du vart man kan få tag på Lamicell Mirage schabraken i pistage och andra färger? Tillverkas de fortfarande? Helst Svensk sida.
Svar: Ja de finns fortfarande men vet tyvärr ingen svensk sida även om jag tycker att det borde finnas någonstans. Här finns dom iaf www.k-val.com Jag kan också ta hem dom.


Maria om Rutigt:
underbart schabrak! Var är det ifrån? Undrar också om du vet kvaliteten på Glengordons träns? Är lite inna på att köpa det nya nexus men har aldrig sett det irl så undrar lite hur det känns o så...
Svar: Schabraket är från RG. Jag vet inte hur kvalitén är på Nexus, har inte heller sett det irl. Däremot Glengordon Baryard är det ingen bra kvalité på men det är ju billigare så man får hoppas att GG överlag har fått bättre läderkvalité nu.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Skulle inte du kunna tipsa om typ försäljnings stall eller liknande, där man kan se hästar från utlandet osv :)

2011-01-04 @ 13:40:53
URL: http://fannybergerstam.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad bra att du kan ta hem Lamicell Mirage schabraken :D Vad skulle du ta för pris på dem isåfall?

2011-01-04 @ 15:36:15
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: emma

Jag undrar samma sak som josefine:D Du har en grymt bra blogg!;D

2011-01-04 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0