Frågor

Maria om Säljes:
Hej, vad är det för märke på schabraket? Skulle så gärna villa ha ett :D
Svar: Märket är Anna Scarpati.


anna om Dagens outfit:
Jo det är kul med outfits :)
Men du kan väl skriva med din outfit också? ;)
Och en liten fråga:P
Varför har du luva på Orianda när du rider hemma? Jag själv brukar bara använda luva på tävlingar XP
Ha det bra, hoppas att du fortsätter skriva, din blogg är rolig att läsa tycker jag!!
Svar: Jag är lite av en luvoman haha, älskar luvor, tror inte att det hjälper så mycket mot ljud egentligen, även om det skulle uppskattas, Orianda har för mycket spöken i skallen;)  jag har det mest för att jag känner för det:) Kul att du gillar bloggen.

Anonym om Storstädning:
Gud vad många träns :O Kan du inte visa alla? :D
Svar: Jo det kanske jag kan.

Sofia om Dagens outfit:
Snygg! Så härligt det ser ut i solen :) Du har gpa byxor va? Vet att dom fick nedsatt pris i vintras, men jag kan inte hitta dom nånstans! Vart köpte du dina, eller vet du vart de finns att köpa, med det nya priset, på internet?
Svar: nej jag har inga GPA byxor, här finns dom annars till rätt bra pris www.boutique-equitation.com

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så jättemycket! Vet inte HUR länge jag letat efter de där ridbyxorna ;) Jag som fick för mig att jag läst i ett inlägg att du hade ett par GPA, men men, tack ändå! :D

2011-06-06 @ 13:44:03
Postat av: Sätilaryttaren Emma

sv; det var ju synd ;)

2011-06-06 @ 15:09:31
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Sv: Det gick egentligen jättebra, han fick skitbra kritik MEN var spänd igen tyvärr så det drog ju ner både gångarts- och hoppbetygen (fick 887 766 77) så det är ju sjutton att han ska spänna sig så fort han inte är hemma! =(

Han kommer behöva miljöträna massor...

Jag valde att inte rida eftersom han var så spänd, ville inte riskera något. Jag tror att det är bättre när man rider "direkt" på nytt ställe, inte jagar runt honom i ridhuset först om du förstår hur jag menar. Sen hade han ju ändå inte fått diplom så då kunde det vara =)

2011-06-06 @ 23:20:54
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0