Frågor

sandra
Postat den 2011/06/20 kl. 09:38
Tror turkost går hem på stört och blir slutsålt fort så ta hem en hel del då du lix beställer.. jag är ute efter dom turkosa br lindorna samt matchande schabrak.. vad är sidan till din shop?
Svar: Turkos är väldigt poppis just nu ja. www.tophorse.se är adressen:)

Carolin
Postat den 2011/06/18 kl. 07:07
Vad kostar tränset med swarowski kristallerna på? Riktigt snyggt :-)
Svar: Kika på xtremehorsemakeover, de blingar träns åt en priserna varierar.

D om News:
Måste fråga en sak, bettet (JHL Waterford baucherbett) du säljer på din hemsida, vad är dom bra för? Någon spec. effekt? Skarpt/"milt"?
mvh
Svar: Svar: Självklart. Baucherbett kan vara bra till hästar som lägger tungan över bettet. Ihop med waterford mundelen så blir bettet mer rörligt och skarpare, passar troligtvis inte en häst med orolig mun men kan passa en häst som är ganska hård i munnen eller som gärna hänger sig fast i handen lite.

Emelie   om Purple rain...:
Snyggt med lila! Speciellt Anna scarpati!!! Vad heter färgkombinationen på just det??? Vill köpa ett sådant :)
Svar: Kolla på innrider.com

Erica om Flytt:
Han blir nog en riktig snygging :) Är ofta inne på eran hemsida tophorse. Och jag har fått för mig att Lamicell Mirage schabraket finns i orange med brun kant? Är de något ni kommer ta in? och finns de matchande huvor till de?
Svar: Tack, det tror jag med;)
Ja det stämmer det finns i orange/choklad och ja vi ska ta hem det. Tyvärr finns inga matchande luvor, men kan hända att BR har någon orange luva som kan matcha.





Natalie om Så fort jag ska rida börjar det regna:( sk...:
Hej! Super blogg, verkligen!! Jag har ett problem som jag inte kan lösa på egen hand.. Vet du var man kan köpa Cavalor´s produkter? Gärna en Svensk sida. Tack på förhand!
Svar: Tex www.tahorseware.se www.marietorpridsport.se har för mig att även svensk ridsport säljer.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Har för mig att du skulle ta in HFI-schabrak, stämmer det? När tror du ni får in dem isfåfall? =)

Förresten, Celeb har ju blivit ursnygg och växt till sig ordentligt ;-)

2011-06-22 @ 17:10:26
Postat av: S

Hej? Kommer ni få in HV polo förbygeln i brunt på tophorse? Den är så himla snygg:)

2011-06-22 @ 18:52:54
Postat av: Rosanna

Hej, varå också inne och kikade på Tophorsesidan, är färgen blå/choklad av Kamicell Mirage slut? Och kommer ni isf ta in den igen och när? Är rätt sugen på ett sånt :)

2011-06-22 @ 22:43:55
URL: http://kattmedpistol.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack för svaret!! Men här kommer en till fråga, vart hittar man BR huvor då? :S en orange med brun kant. försökte söka på google, men kom bara upp bloggar..

2011-06-23 @ 11:52:28
Postat av: Carro

Hej!



Vet du om ni kommer att få in det grön, blåa Lamicell Mirage schabraket som finns på bilden ovanför?!

Det är så snyggt!

2011-06-23 @ 13:16:02
Postat av: Rebecca

Min häst har en orolig mun men hon gillar waterford jättemycket. Bett är ju så individuellt. :) Tredelat vågar hon inte ta stöd på tex.

2011-06-24 @ 18:28:03
Postat av: Madeleine

Hej!



Undrar om du vet var det går att beställa londonfärgade träns? Dessa finns numera ingenstans längre. Det ska helst vara med engelsk nosgrimma.



Tack för en bra blogg!

2011-06-25 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0