Skimmelstallet?!

Ganska lustigt att vi just nu bara har skimlar. Det har aldrig hänt tidigare. Jag kan inte heller minnas när vi senast bara hade 3 hästar, det känns väldigt lite. Måste varit någon gång för 15 år sedan vi hade så få hästar. Väldigt lite jobb med bara  3 hästar om man jämför med 5.
Eftersom Celebrity ska ridas in om mindre än 1 år så har vi heller inga planer på att köpa någon ny häst eftersom tiden inte räcker till.
När jag startade bloggen hade vi 6 hästar: Orianda, Gazella, Billie Jean, Capital Blanche, Rova och Irco Epcot. Mycket har hänt sedan dess. Hästarna har antingen sålts eller fått avlivas:(
Det är tufft att vara hästägare ibland den saken är säker.
De hästar vi har nu är:
Orianda


Celebrity


Irco Epcot

Kommentarer
Postat av: Julia Tenland

Hade varit roligt med ngn närmare presentation av hästarna ni har/haft. Stam och utbildningsnivå osv :)

2011-06-25 @ 18:25:19
URL: http://ridestyle.blogg.se/
Postat av: Emily - RYTTARDUON

Haha, kul det bara skimlar :) Vi brukar ha 4 hästar i nästan helt olika färger istället! 1 skimmel, 1 brun, 1 fux och en mörkfux haha :)

2011-06-25 @ 19:51:21
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Thessan

Hej! Vart försvann Capital Blanche? :) minns att jag var så sjukt sugen på att köpa honom :) funderade länge men beslöt sedan att jag inte ville ha en unghäst :) har du hört något ifrån dom som har honom eller ngt? :)

Kram

2011-06-26 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0