Svar

Linnéa om Tillbaks:
När ska Celeb ridas in? Är det du som ska göra det? Och hur ser hans framtid ut i nuläget? Ska ni behålla honom och kanske tävla honom eller ska han säljas? :)

Svar: Han ska inte ridas in förrens efter jul någon gång, när han känns redo. Jag kommer inte att göra det själv, ser ingen anledning till det när man kan lämna honom till ett proffs. Har en väldigt duktig ryttare rätt nära som jag tänkt fråga om han kan rida in honom men vi får se om han har tid. Jag vill inte göra grovjobbet utan vi kommer att vänja honom vid träns, sadel och sadelgjord och sedan lämna bort honom.
Vi ska behålla honom och jag kommer att tävla honom i framtiden:)
Jag gillar hans psyke väldigt mycket hittills, han är väldigt social något som jag tycker är viktigt, hästen ska vilja vara med människor om den har hanterats rätt.

Kommentarer
Postat av: bella

Vinnaren av dagens blogg är nu uppe. Blev det du? Gå in och kolla. Om inte, anmäl dig gärna igen :)

Direktlänk: http://bellzors.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html#comment

2011-06-18 @ 19:57:31
URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: elin

Han är superfin!!!! älskar modellen, färgen och han verkar som en riktigt trevlig individ :D Hoppas han blir en fin ridhäst också!

2011-06-19 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0