Frågor


Som jag redan sagt så kommer jag inte att kunna svara på alla frågor utan jag kommer främst svara på de frågor som rör mina inlägg, eller mina hästar och mitt liv.

Anonym om Färdigriden för idag:):
När öppnar din webbshop egentligen? :) läängtar
Svar: Skrev ett inlägg om detta för någon dag sedan men jag väntar just nu på att designen som vi har gjort ska komma upp på sidan, vi har lämnat in den för några dagar sedan och detta bör inte ta lång tid:)


AnonyM om Euro-star vår/sommar 2011:
Älskar ridbyxorna längst ner! Finns det något pris på dom? Super bra blogg ;)
Svar: Tack! Kolla på horsestar.de för priser

Tove om Holsteiner tillbehör:
Vet du ifall Hannoververband har liknande produkter?
Svar: Inte vad jag vet, har inte sett att de har någon shop tyvärr.

sara om Fällningstider:
Varför klipper du henne inte istället om hon fäller?

Svar: Fast även om man klipper en häst så fäller den ju någon gång. Jag klipper aldrig henne och det beror på att det inte behövs, har aldrig träffat en häst som får så lite vinterpäls som hon faktiskt.
Inte så mycket till vinterpäls enligt mig:



Kommentarer
Postat av: Karin

Det bettet du har på Orianda på bilden, har du det med olika mundelar om man säger så? Och om du har det kan du inte göra ett inlägg om det och dina andra bett? Med lite enga åsikter och sånt. För du har så otrolig koll på saker och säger väldigt mycket vettigt också. :)

2011-03-14 @ 23:17:25
Postat av: Olivia

Du är lyckligt lottat att slippa klippa, det är det värsta som finns tycker jag, haha :)

2011-03-14 @ 23:20:30
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/
Postat av: Rebecca ♥

Lyxigt att inte behöva klippa! Min brukar behöva klippasen gång under vintern, skönt att slippa mer ;)



SV: 30 cm snö? Jisses! Här är det kallt men ganska blåsigt så det är nog därför. Hoppas er ridbana också blir bra snart - hästarna blev verkligen glada över att få jobba lite på riktigt igen. En massa bocksprång ;)

2011-03-15 @ 07:29:45
URL: http://escana.blogg.se/
Postat av: jennie

Du har en superbra blogg, tänkte fråga dig va de e för bett du har på den hästen?sedan undrar jag eftersom du kan så otroligt mycket om bett om du vet va man kan köpa bett i str 15,5 då ja har en stor ardenner, vet du någon sida svensk elr utlänsk??vore kanon för de finns säker fler som har samma problem att hitta bett i större storlekar. och sedan har ja en fråga till vet du va man kan köpa bett som e typ blåa??vet inte va de heter men har alltid velat köpa ett och är de bra?vet du på ett ungefär va de kostar?

(=

2011-03-15 @ 20:15:59
Postat av: Sofia

sjukt härligt, sken som en sol hela dagen :p



oj vad lite vinterpäls hon har, ser ut som du klippt henne :D

2011-03-16 @ 22:13:18
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0