Ridbyxor

Mina topp 3 favoritridbyxor av de jag har är
Nr 1. Animo
De är så bekväma och de har ingen kardborre nere vid foten så man slipper att det knölar sig innanför ridstövlarna vilket det gör annars när man är kort. Älskar färgen och materialet, de är perfekta helt enkelt.




Nr 2. Equiline
Dessa är jättesnygga och väldigt bekväma, enda minuset är att de har kardborre nere vid foten.


Loggan på benet är liten och diskret men snygg, inte för att den syns så bra på denna bilden


Nr 3. JW
De är väldigt bekväma även om de inte är lika mjuka som Animo. Lite för höga i midjan för min smak+ att det har kardborre nere vid foten. Annars väldigt prisvärda.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Superbra blogg!



Vet du någon sida som säljer Eskadron saker billigt?



/ Emelie

2011-03-14 @ 16:58:34
Postat av: Emma Andersson

Vart har du köpt dina animoridbyxor? :)

suuuper bra blogg har du btw! :D

2011-03-16 @ 10:26:24
Postat av: Charlotte B

Dina animo-ridbyxor är jättesnygga! vad heter modellen? har du något tips på var jag kan hitta dem? :)



bra att du inte slutat blogga, gillar din blogg! :D

2011-03-17 @ 10:33:26
URL: http://ridersdiary.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

Hoppas de kommer mer utan kardborre :)

2011-03-18 @ 19:37:31
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0