Frågor

gunilla  om Hästarna i stallet:
hej,snälla tala om för mej vem som tar in cellestial nu,klinga har ju lagt ner sin hingststation,vem använde ni till cellebrity,mvh gunilla.
Svar: Eftersom det var två år sedan så var det Klinga som tog in på honom då men vet ingen svensk som gör det längre, kontakta Schmidt direkt där han står nu www.hengststation-schmidt.de

sara om Nytt täcke:):
ursnyggt! :) vart hittade du detta? är det något man kan ha i transport?
Svar: Ja det går bra att ha det i transporten, jag kommer ha dom på tophorse.se om någon vecka:)

Anonym om Nytt täcke:):
Vet du någon orange huva (isåfall var kan den köpas, helst i Sverige) som matchar t.ex till ett orange scapa som finns på tophorse :D
Svar: BR har en orange som skulle kunna matcha, vet ingen affär som har dom i Sverige men kan hända att jag tar in dom längre fram:)


Anonym om Intressekoll:
Kommer du sälja sadlar i framtiden?
På beställning? CWD, prestige, butet?
:)
Svar: Nej inte om jag inte skulle gå någon kurs så jag själv kan prova ut sadlarna hos kunder. Man vet aldrig.

Jessica om Intressekoll:
Om det finns möjlighet, skulle du kunna ta hem lite kingsland saker till ryttare? Kanske ridstövlar och lite annat? :D
Svar: Vet inte om jag kommer ha Kingsland, det är ett väldigt populärt märke men också ett av de vanligaste, framtiden får utvisa det helt enkelt.

fanny om Intressekoll:
vilket pris ca isf? :)
Svar: ca 689  kr för Success. Metallic vet jag inte men mindre än 689 kr iallafall.

Anonym   om Frågor:
kommer du ta in matchande "set" m.m i ditt sortiment på Tophorse:)??
Svar: Har precis beställt hem Scapa "polo" matchande set:)

Anonym om Otålig på att få komma in i sin box;):
Bästa bloggen!!! Vet du var man kan köpa scapa luvor!?
Svar: Tack! Det finns några av den senaste modellen på tophorse.se annars om du söker äldre modeller så finns det också på ebay.

Kommentarer
Postat av: jessica andersson

Hade blivit överlycklig om du börjat ta in BR & kinglans! :D Animo kavajer hade ju inte varit helt fel det heller, kanske som beställningsvara?

2011-05-09 @ 12:20:06
URL: http://swejumpers.blogg.se/
Postat av: Alva

Grattis till tophorse! Värd många besökare:

http://alvazalar.blogspot.com/2011/05/hurra-for-tophorse.html

Alltid något även om jag inte har någon jättestor blogg :)

2011-05-09 @ 13:37:09
Postat av: Cajsa

Har du någon bra huva som passar till Lamicell Mirage?

2011-05-10 @ 07:31:22
URL: http://cajsamanda.blogg.se/
Postat av: lisah;)

här kan man köpa br schabrak, luva och massa andra grejer från br! har sjäv handlat därifrån men vet dock inte hur leveranserna är då jag känner dom och har köpt det direkt av dem ;)http://www.riderscorner.se/

2011-05-16 @ 08:16:16
URL: http://weestriiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0