Frågor

Petra  om Too die for..:
Oj vilket fint träns!! Finns det i andra färger på själva kristallerna? Och så har jag en annan fråga, hur löser jag det om jag vill ha ett Dyon träns ihop med hackamore?
Tack!!
Svar: Ja det finns andra färger på kristallerna, märket är Otto Schumacher. Det är inga problem att använda hackamore ihop med ett Dyon träns, har man problem med att sidostyckena vill glida fram mot ögonen har Dyon en suverän lösning för det:


fanny  om Intressekoll:
hej, jag undrar om du kommer ta hem scökemöle schabrak osv?:)
Svar: Nej inget från Schockemöhle.

Ingela om Intressekoll:
Väldigt snygga saker. Inresserad absolut. Undrar om det finns i ponny-storlek bara?
Svar: Tyvärr de tillverkas inte i ponny, finns cob och full.

Klara om :(:
Hejsan, vet att du inte svarar så mycket på sånt här längre, men jag gör en chansning.
Har du något tips på hemsidor med mycket amerigoprodukter, (inte bara med sadlar vill säga)
tack på förhand :)
Svar: Ridin.se  annars finns det mycket Amerigo i USA och England, googla;)

huh om :(:
skulle inte du kunna ta in lite 'gulliga' schabrak till tophorse? typ som jacsons bruna med massor av hjärtan! har ett sånt och jag älskar det. men som sagt, om du skulle ta in lite såna 'roliga, gulliga' schabrak i strk full skulle jag köpa det direkt :D!
Svar: Svårt att svara på, vet inte hur populärt det är med sådana schabrak.

Kommentarer
Postat av: stella

kommer du få hem det speciella hackamore lösningen? :)

2011-05-28 @ 14:18:29
URL: http://dufina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0