Frågor

Pernilla om Svar ang benskydd:
Säljs de i par? Såg att good4you tar 800nåntong, per par?
Svar: Ja de säljs i par, jag ville ha 4 stycken så jag beställde 2 par.

Loppz om Svar ang benskydd:
Förra inlägget du skrev om dessa skydden tyckte jag den (ljus)bruna färgen var hemskt. Men i detta inlägget ser det ut som mörkbruna skydd..? Finns det mörkbruna eller dessa kanske är svarta? (dåligt färgseende)
Svar: Det finns bara en brun färg men färgen ser olika ut pågrund av olika ljus antagligen, får se när jag får hem dom, de är påväg och då kommer jag att ta bilder på dom.

Josefin  om Tekna:
Det kommer inte att finnas med pullarnosgrimma?
Annars har du tips på snygga "pullar träns"?
Svar: Nej tyvärr. Tips på andra snygga Tdet, Silvercrown, Mark Todd och Equipe.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej gillar verkligen din webbshop men undrar om du har tagit bort en del varor som t.ex. Dyon nosgrimmorna m.m.

2011-05-26 @ 17:12:18
Postat av: Rebecca

Vad är det för grymt snyggt träns på bilden? :) <3

2011-05-26 @ 19:05:40
URL: http://xerxes.blogg.se/
Postat av: Lotta

frågar samma sak :D vad är det för snyggt träns och var kan man få tag i det :D

2011-05-27 @ 08:12:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0