Frågor

sarakarlsson  om Föltiden:
äre din häst som är mamma?
Svar: Nej det är vårt avelssto sto e:Irco Marco som är mamma se tidigare inlägg jag gjort i mars detta året om Celebs mamma och pappa:)

Anonym om Föltiden:
Vem e mamma?
Svar: Se svar ovan.

Alma  om Föltiden:
Jag längtar till och se hur han blir ridhäst, ska bli superkul! Skulle också vara kul och se en film på när du hoppar Orianda:) Har en jätteliten fråga om du vill svara, finns HL schabrak+luva i brunt på sv. ridsport göteborg?
Svar:Det finns filmer i bloggen prova och sök på film eller något. Svensk ridsport ligger i Kba och nej de säljer in te HL tyvärr

Sara om Antares:
Håller med ovanstående, den bör ju inte tappa färg! Har en fråga till dig också, vet att Dyon har ett träns med kedja på nosgrimman. Vet du varför det tränset inte finns med på deras hemsida?
Svar: Jag vet faktiskt inte varför de inte finns med där.




Aria om Leo vill ha min handske ;):
Guuud vad söt! Är det din hund? Kan du inte berätta lite om den, jag har alltid velat ha exakt en sådan hund men vet inte ens vad de heter!
Fin blogg, alltid kul att läsa dina inlägg!
Svar: Tack, ja han är söt. Det är min mammas hund. Jag har skrivit ett långt inlägg om honom en gång i bloggen HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0