Frågor

Denise om Fin Cellestial avkomma:
Har du clipmyhorse??
Svar: Vad är det?:)

malin om BD:
Oj va fint, pris, var kan man köpa det?
Svar: 6 eller 700 kr minns inte exakt kontakt www.bjornsvensson-hast.se

Helen om Löshoppning:
När är din webshop klar? Ska bli superkul att kolla :D<3
Svar: Denna veckan! :)

Cornelia om Mina bett:
Hej, undrar var man kan få tag i det femdelade bettet.? tacksam för svar :)
Svar: Märket är Myler, hör med Kings saddlery annars googla vilka andra butiker som säljer Myler

Sofia om Frågor:
Kollade lite på häst-inlägget och jag har inte för mig att jag läst att någon av avelsstona är dräktiga eller att ni betäckt någon av dem sedan Celebrity, men ni kanske inte tar föl varje år på dem? Men berätta gärna lite mer om dem och deras planer, om du förstår vad jag menar :) Och gärna Oriandas avlesplaner, läste att du gärna ville ta föl på henne i framtiden! Så kul att läsa dina avelsinlägg btw!
Svar: Det ena avelsstoet, fuxen finns tyvärr inte längre:( skimmeln har vi kvar men hon är inte dräktig då vi valt att inte betäcka henne mer, vi inseminerade henne flera gånger med Calido  år 2009 utan att hon tog sig, kan hända att åldern tagit ut sin rätt (22 år) fått 8 föl. Ja Orianda bara måste jag betäcka, hon har väldigt fin stam och starkt möderne och många fina kvalitéer. Gjorde ett inlägg för ett tag sedan om lite tankar ang hingstval till henne HÄR och här




Anna om Voltaire Design:
Jättefint! Nåt du kan ta in till shopen?
Svar: Nej tror inte det då det inte har så stort sortiment tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Kul att shoppen blir klar snart! :D

2011-05-02 @ 11:33:36
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Jahaa! :) Vad är det för webshop du har? :)

2011-05-02 @ 11:49:13
URL: http://cathie.se
Postat av: Emma

Hur mycket kostar ett myler bett?

2011-05-03 @ 14:19:27
URL: http://emmahulander.blogg.se//
Postat av: Denise

Oh, sorry. En tysk sida med määängder av filmer från stora tävlingar. Finns en hel del fina från Cellestial där ute i världen, tänkte visa dig några, men det kostar 60 euro om året att ha det, jag tkr dock det är värt det, men så bor jag ju här nere och har vänner eller tävlar själv på de tävlingarna de filmar.

Kan ju iaf kolla in hemsidan om du vill: clipmyhorse.de

2011-05-05 @ 20:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0